News Flash:

Alimentele care te ajuta sa intri in primavara cu un ten sanatos si frumos

7 Martie 2013
1508 Vizualizari | 0 Comentarii

Iarna nu este cel mai bun sezon pentru piele, mai ales tenul suportand schimbarile de temperatura. Frigul de afara si caldura brusca din incaperi nu fac bine pielii, lasand-o vlaguita, uscata si predispusa ridurilor.

Desi exista multe cosmetice ce pot rezolva problema, poti incerca varianta mai ieftina si cu siguranta mai sanatoasa, reparand raul facut din interior, prin intermediul alimentelor consumate. Mai ales in acesta perioada trebuie sa ai mare grija ce mananci, avand numai de castigat daca vei consuma avocado, somon, oua, spanac, carne de curcan si brocoli.

Potrivit Lindei O'Byrne, nutritionist citat de FemaleFirst, daca incerci sa le consumi cat mai des si pielea va fi sanatoasa, stralucitoare, avand o culoare placuta.

Avocado contine grasimi santoase si fibre, dar si o doza consistenta de Vitamina E, care lupta cu imbatranirea. Poti mari efectele benefice ale acestuia daca il consumi in combinatie cu legume precum rosii, spanac si morcovi, acestea avand carotenoide, printre care licopen si beta-caroten, care de asemeni previn imbatranirea prematura.

Daca nu-ti place gustul, il poti pisa si aseza intr-un strat subtire pe fata, cu aceleasi rezultate.

Somonul iti va face pielea sa luceasca, de aceea ar trebui sa-l consumi macar o data pe saptamana (avand grija sa mai incluzi doua portii de peste gras in acelasi interval de timp). Concentratia mare de acizi grasi omega 3 face ca inflamatiile sa dispara si ajuta la hidratarea pielii din interior, netezind ridurile fine, micsorand riscul blocarii porilor, ce poate duce la aparitia inesteticelor puncte negre.

In plus, cercetarile recente au aratat unul dintre acizii continuti, numit EPA, pastreaza stratul de colagen, asa ca pielea va ramane ferma si tanara mai mult timp. Somonul contine si Vitamina A, un antioxidant care si el incetineste procesul de imbatranire.

Ouale reprezinta o sursa generoasa de Vitamina A, dar si cea mai pura forma de proteine. Cum pielea e formata din proteine si aminoacizi, e lesne de inteles de ce sunt cruciale.

Ouale contin si seleniu, un antioxidant care a fost legat de o incidenta scazuta a cancerului de piele. Seleniul intareste sistemul imunitar, ceea ce se reflecta si pe ten, facandu-l sa arate mai tanar si mai radiant.

Tot in oua se gaseste si cuprul, care ajuta la regenerarea tesuturilor si la productia de elastina, care face ca pielea sa fie ferma.

Spanacul este o "uzina de nutrienti", continand luteina, un carotenoid ce protejeaza pielea de efectul nociv al razelor ultraviolete. Aceeasi leguma contine antioxidanti precum Vitamina C si E, dar si Vitamina K, ce da elasticitate pielii si impiedica imbatranirea prematura, respectiv ridurile.

Carnea de curcan este de preferat celei de pui, avand mai putina grasime, dar si o concentratie mare de zinc, ce mentine colagenul si elastina din piele, micsorand astfel riscul aparitiei ridurilor.

Brocoli abunda in antioxidanti si contine Vitamina C, B, E, A si K. Alege buchetelele cat mai inchise la culoare, in care si vitaminele au o mai mare densitate. Te vor apara mai ales de neplacuta "laba a gastei". Brocoli are si proprietatea de a detoxifia, prin stimularea bunei functionari a ficatului.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

piele multe cosmetice avocado imbatranirea prematura somonu ouale
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1965 (s) | 23 queries | Mysql time :0.060037 (s)