News Flash:

Alimentele care stimuleaza memoria

14 Ianuarie 2014
1589 Vizualizari | 0 Comentarii
Simti ca „te lasa” memoria? Nu medicamentele sunt cele care vin în ajutor. Specialistii spun ca alimentele pe care le consumam zi de zi au o mare influenta asupra creierului nostru. Iata ce este bine sa mancam. Morcovii
Morcovii cresc capacitatea de memorare si de învatare. Sunt recomandati mai ales în perioadele aglomerate de examene. Cu cat consumati mai mult acest aliment, cu atat puterea de memorare va fi mai mare.
Pestele contine grasimi Omega 3, care ajuta la mentinerea într-o stare optima a membranelor celulelor cerebrale, asigurand o mai buna trasmitere a mesajelor.
Consumatorii de peste vor ramane mai mult timp atenti. Asadar daca vreti atentie distributiva, consumati o lingura de ulei de rapita pe zi, peste gras cel putin de doua ori pe saptamana si mai putina grasime animala sau vegetala hidrogenata.
Soia
Se stie ca lecitina este cea care ne ajuta în perioadele solicitante, iar despre soia se spune ca ar fi unul dintre cele mai bogate produse în lecitina. Specialistii o recomanda în momentul în care se depune un efort intelectual foarte mare. Alte produse bogate în lecitina sunt: galbenusul de ou, ciocolata, laptele, unele cereale.

Citeste si: Cand devine periculos consumul de peste  
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

memorie peste soia
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1722 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013855 (s)