News Flash:

Alimentele care iti pun sangele in miscare in perioada geroasa

9 Februarie 2012
3930 Vizualizari | 0 Comentarii

In timpul iernii pH-ul sanguin scade si astfel sangele devine mai acid. Din acest motiv este recomandat sa mancam alimente care sa contribuie la imbunatatirea nivelului pH-ului. Alimentele bogate in proteine si grasimi sunt esentiale pentru functionarea corespunzatoare a organismului in perioada geroasa. Iata care sunt alimentele care iti pun sangele in miscare in perioada geroasa

1. Alimentele care contin vitamina B3
De asemenea, alimentele cu un continut ridicat de vitamina B3 sunt mai mult decat indicate in aceasta perioada de iarna datorita faptului ca ajuta la stabilizarea sistemului nervos si stimuleaza sistemul circulator. Alimentele care contin vitamina B3 (cunoscuta si sub numele de niacina) sunt: ouale, branza, ficatul de pasare, susanul, alunele.

2. Supele
Specialistii sunt de parere ca iarna este momentul in care trebuie sa ne bazam foarte mult pe mancarea gatita, calda si sa renuntam la hrana rece care nu este tocmai benefica organismului nostru.

Supa cu multe legume in special este un remediu perfect pentru senzatia de frig. Aceasta ofera senzatia de caldura inca de la primele linguri consumate. Mai mult decat atat, supele calde sunt considerate un balsam pentru gat si caile respiratorii.

3. Condimente
Specialistii in alimentatie ne sfatuiesc sa condimentam cu incredere mancarurile. Cu cat mai mult piper si ardei iute, cu atat mai bine. Aceste doua alimente nu numai ca ofera o senzatie imediata de caldura, dar iti feresc si organismul de raceala. Atentie! Persoanele care au probleme cu stomacul nu trebuie sa abuzeze de condimente.

4. Ceaiuri
Ceaiul de coada calului este unul dintre cele mai puternice ceaiuri care reusesc sa ofere senzatia de caldura. In acelasi timp, acest ceai actioneaza ca un somnifer, motiv pentru care este recomandat seara, inainte de culcare. Mai mult decat atat, in antichitate aceasta planta era utilizata in medicina traditionala ca sursa de acid salicilic (aspirina).

Si ceaiul de musetel, cu lamaie si miere, actioneaza ca un adevarat medicament pentru incalzirea corpului. Acesta poate fi baut atat la birou cat si acasa, insa cantitatea nu trebuie sa depaseasca doua cani pe zi.

5. Carne
Incearca sa mananci cat mai multa carne in sezonul rece deoarece proteinele continute de acestea ridica nivelul pH-ului sanguin, ceea ce inseamna ca va face sangele mai cald. Si carnea rosie este excelenta datorita continutului bogat de fier de care corpul are nevoie pentru a stimula productia de hormoni tiroidieni care produc energie termica in organism.

6. Fructe si legume
Se stie foarte bine ca fructele si legumele sunt bogate in vitamina C, un supliment indispensabil iarna. Mai mult decat atat, fructele, in special piersicile, papaya si caisele stimuleaza circulatia sangelui. Totodata, spanacul, fiind foarte bogat in fier, ajuta la stimularea productiei de energie termica in organism.

7. Grasimile
Desi foarte multe persoane incearca sa evite grasimile pe cat posibil, exista totusi alimente cu grasimi bune. Uleiurile vegetale, nucile, alunile, avocado contin grasimi bune care ajuta la echilibrarea pH-ului din sange si duce astfel la incalzirea sangelui.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

supele condimente ceaiuri carne grasimile
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1465 (s) | 34 queries | Mysql time :0.019624 (s)