News Flash:

Alimentele care hidrateaza si protejeaza pielea

13 Mai 2011
3398 Vizualizari | 0 Comentarii

Pielea nu are nevoie de produse cosmetice scumpe, ci de o dieta sanatoasa, care sa-I asigure organismului toti nutrientii necesari. Iata cateva alimente care au capacitatea de hidrata pielea, de a o proteja de radiatiile ultraviolete si de a preveni ridurile:

1. Cartofi dulci, rosii si pepeni pentru o piele ferma si stralucitoare
Acestea vor contribui cu antioxidantii de care pielea ta are nevoie, in asa fel incat sa poata lupta impotriva radicalilor liberi, care distrug celulele pielii si sunt responsabili cu tot ce poate fi mai rau, de la tenul uscat pana la riduri.

2. Citrice pentru un ten proaspat
Corpul tau nu poate stoca vitamina C, motiv pentru care trebuie sa o consumi in fiecare zi. Portocalele, lamaile si grapefruit-ul sunt cea mai buna alegere, atunci cand este vorba de aceasta vitamina. Pe langa faptul ca este un antioxidant important, aceasta ajuta la intarirea si retelei de colagen.

3. Ceaiul verde pentru un ten catifelat si fin
Exista un antioxidant destul de puternic, EGCG, care face o multime de lucruri bune, atunci cand este vorba de tenul tau. Ceaiurile verde, negru si alb sunt surse importante, asa ca nu lasa sa treaca nicio zi fara 2-3 cesti de ceai. Acest antioxidant opreste activitatea chimicalelor inflamatorii, responsabile pentru aparitia acneei, ajuta la prevenirea cancerului de piele si pastreaza intacte fibrele de colagen.

4. Broccoli, spanac si rucola pentru regenerarea pielii
Anumite vegetale verzi, indiferent ca sunt congelate, proaspete sau preparate la aburi, servesc tenului tau o portie importanta de vitamina A, una dintre cele mai importante vitamine, atunci cand vine vorba despre piele. Spanacul, broccoli, rucola trebuie consumate cat mai des pentru ca incurajeaza regenerarea celulara.

5. Peste pentru un ten fara riduri
Cateva dintre cele mai importante beneficii oferite de catre peste sunt faptul ca acesta contine acizi grasi omega-3 (mult laudati in lupta cu ridurile). Consumati macar o data pe saptamana somon, pastrav, ton, sardine, hering si fructe de mare. Evitati insa pestele oceanic mare, din cauza continutului de mercur.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pielea
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1778 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020265 (s)