News Flash:

Alimentele care cresc masa musculara

18 Martie 2013
2329 Vizualizari | 0 Comentarii

Carnea roşie conţine mai mulţi nutrienţi, spre deosebire de cea de pui. Aceasta conţine minerale, creatinină, vitamine, proteine, fier şi zinc, care contribuie la creşterea masei musculare.

La fel ca şi peştele, ouăle sunt o bună sursă de proteine, motiv pentru care au un rol important în creşterea masei musculare.

Potrivit oamenilor de ştiinţă, ceaiul verde reduce depozitele de grăsime.  De asemenea, consumul de ceai verde creşte oxidarea grăsimilor direct în abdomen. Aşadar, bea două ceşti cu ceai verde pe zi sau optează pentru suplimentele pe bază de ceai verde. Ar trebui să consumi somon de 2-3 ori pe săptămână, deoarece este o sursă bună de proteine şi acizi graşi Omega 3.

Pieptul de pui sau curcan este, de asemenea, bogat în proteine, motiv pentru care este recomandat în dieta pentru creşterea masei musculare.

Include în alimentaţia zilnică legume şi fructe precum ardei gras, roşii, portocale, mere şi kiwi. Astfel, vei oferi organismului numeroşi nutrienţi, printre care cele mai importante pentru creşterea masei musculare sunt: potasiul, zincul, fierul şi fibrele.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

l verde somon
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1588 (s) | 23 queries | Mysql time :0.056153 (s)