News Flash:

Alimentele care, consumate frecvent, pot tine cancerul departe de organismul oricarui om

19 Septembrie 2018
741 Vizualizari | 0 Comentarii

Raportul dintre hrana si apa­ritia can­ce­rului este destul de com­plex si n-a fost inca stu­diat in tota­litate. Dar un lucru este as­tazi sigur: o alimentatie con­sti­en­ta, reglata cores­punzator, poate sto­pa evo­lutia bolii si poate impiedica si intarzia dezvol­tarea si inmul­ti­rea celu­lelor cance­roase in orga­nism. Conform aprecierilor Institu­tului Natio­nal de Cancer din SUA, 35% din totalul im­bolna­virilor de cancer din centrele in­dustriale din Occident sunt provocate de alimentatie.

* Usturoiul si ceapa - con­tin sub­­stante care pot "ani­hila" nitro­sa­­mina si alfatoxina (sub­stante can­ce­ri­gene), blocan­du-le.

* Secara - studii recente arata ca taratele de secara pot stopa in mod evi­dent dezvol­tarea tumorilor malig­ne la prostata si intestinul gros. Acest efect se da­to­reaza continutului lor in fitoes­tro­geni (substante vegetale se­cun­dare) si in fibre. De altfel, fi­brele ofera un grad ridicat de pro­tectie fata de cancer (de san, de prosta­ta, de intestin) si fata de bo­lile cardiace si cir­cula­torii. Nu­me­roa­se cercetari con­firma fap­tul ca un con­sum regulat de fibre re­du­ce in mod vizi­bil riscul apa­ri­tiei cance­ru­lui. Efectul se datoreaza in spe­cial vitaminelor - cu precadere A, C, E si beta-caroten.

* Pestele gras - acizii grasi Omega 3 existenti in uleiul de peste reduc efectiv riscul meta­sta­zelor, impiedicand celulele "migra­toare" sa se fixeze din nou.

* Uleiul de masline - stu­dii re­cen­te au ara­tat ca acesta poa­te redu­ce cu 25% riscul can­cerului de san la femei.

* Citricele - contin diverse sub­stante ca: beta-caroten si fla­vonoide, care pot neutraliza sub­stantele can­ce­rigene.

* Legumele verzi, ca de pil­da: broc­coli, salata verde, varza, spa­na­cul. Cu cat sunt mai verzi, cu atat e mai mare cantitatea de sub­stante anticancerigene pe care o contin (be­ta-carotenul, lu­teina sau vitamina C - toate trei, excelente antioxi­dante).

* Legumele galbene si ro­sii: mor­covii, ardeii grasi, rosiile sau do­vleacul sunt bogate in sub­stante care protejeaza or­ganis­mul de can­cer.

* Produsele din soia con­tin fito­sterine, saponine (cu efect anti­can­cerigen) si genisteina - o sub­stanta vegetala secundara care poate im­pie­dica dezvoltarea si inmultirea tumorilor.

* Ceaiul negru si verde (in spe­cial cel verde) au un conti­nut bo­gat in catehine - sub­stante antican­ce­rigene al caror efect pre­ventiv a fost descoperit abia de curand.

* Culturile bacteriene (vii) din iaurt stimuleaza activi­tatea sistemu­lui imunitar, intar­ziind astfel dezvol­tarea tumo­rilor.

Atentie: gra­simea animala incinsa prea tare - de exemplu, cand picura din carnea prajita pe gratar, peste fla­cara sau carbu­nii incinsi - este cance­rigena si mi­rosul n-ar tre­bui inhalat. În ge­ne­ral, evitati sa mancati bucatile de carne arsa. sursa: formula-as.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cancer alimentatie tumoara dureri
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1528 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021427 (s)