News Flash:

Alimente sanatoase pe care trebuie sa le incluzi in meniul tau

11 Februarie 2014
1767 Vizualizari | 0 Comentarii
PATRUNJELUL contine mult fier
O sursa foarte buna de fier, superioara chiar si celebrului spanac, e patrunjelul. Marele avantaj e ca se asimileaza mai usor decat în cazul altor alimente. Acest lucru se datoreaza vitaminei C pe care o contine, favorizand procesul de asimilare a fierului, îndeosebi în cazul femeilor. Mineralul este esential pentru transportul oxigenului, dar si pentru formarea globulelor rosii din sange. 

Vezi si: Sfecla rosie, buna pentru gripa
 
SFECLA ROSIE, campioana la vitamina A
Desi multi ar putea crede ca morcovul contine cea mai mare cantitate de vitamina A, ei bine, sfecla rosie îi este superioara. Ea mai contine vitaminele B, C, E, minerale, dar si cea mai mare cantitate de vitamina K din continutul unei legume. Consumata zilnic, sfecla rosie protejeaza ficatul, ajuta la detoxifierea organismului si întareste echilibrul psihic. 

Vezi si: Sfecla rosie, izvorul de energie pentru varstnici
 
GOJI, numarul 1 în antioxidanti
Fructele Goji sunt bogate în vitamine, minerale si nutrienti. Sunt, fara îndoiala, în topul celor mai complexe alimente create de natura si sunt recunoscute ca fructul cu cel mai puternic efect antioxidant. Mentin si întaresc sistemul imunitar, cresc nivelul de energie, ajuta tranzitul intestinal, regleaza nivelul zaharului din sange si ajuta la slabit. 
KIWI are multa Vitamina C
Fructul de kiwi contine cea mai mare cantitate de vitamina C, iar partea cea mai nutritiva este cea de sub coaja. De asemenea, kiwi contine luteina (o substanta despre care se spune ca reduce riscul aparitiei cancerului si bolilor de inima), fibre, cupru (ajuta la întarirea oaselor), potasiu, magneziu, fier, calciu, vitaminele B6, C, E, acid folic sau crom. 

Vezi si: Sfecla rosie impiedica dezvoltarea tumorilor si combate anemia
 
BANANA, bogata în potasiu
Banana e un aliment excelent atat pentru copii, cat si pentru adulti. Un fruct de dimensiune medie are chiar si 600 mg de potasiu, iar continutul bogat al acestui nutrient reduce riscul de crestere a presiunii arteriale. In cazul copiilor, sporeste capacitatea de concentrare daca e consumat de 3 ori pe zi. Acest fruct mai contine vitaminele A, B6, C, acid folic, magneziu, fier, zinc si e indicat în anemie. Unica.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

banana alimente sanatoase sfecla
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1568 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022165 (s)