News Flash:

Alimente recomandate pentru o inima sanatoasa

14 Martie 2013
1263 Vizualizari | 0 Comentarii

Uleiul de masline virgin este cel mai protector pentru inima, potrivit unui studiu publicat in revista Annals of Internal Medicine. Uleiul de masline virgin, spre deosebire de uleiul rafinat, contine mai multi polifenoli, care sunt antioxidanti puternici.

Peste gras. Deficienta in vitamina D poate creste riscul de a suferi un atac de cord. Vitamina D provine din doua surse: dieta si expunerea la soare. In produsele alimentare precum somon, hering, ansoa, ton, pastrav si sardine vom gasi importante resurse de vitamina D.

Avocado este bogat in acizi grasi monosaturati benefici pentru sistemul cardiovascular. De asemenea, aduce o cantitate semnificativa de vitamina E, vitamina B, potasiu, magneziu. Cat de mult trebuie sa sa consume? 1 avocado pe zi.

Fructele rosii, precum capsuni, cirese, afine si zmeura contin polifenoli, care sunt buni pentru inima si artere si contribuie in mod eficient la problemele cardiovasculare. Aceste fructe imbunatatesc elasticitatea peretilor vaselor de sange. Cat de mult trebuie sa sa consume? 100 - 150 g pe zi in timpul verii.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ul rafinat peste gras vitamina d avocado vitamina e fructele rosii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1610 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020984 (s)