News Flash:

Alimente pentru o piele ferma

4 Februarie 2011
3590 Vizualizari | 0 Comentarii

Pe masura ce inaintam in varsta, pielea noastra incepe sa isi piarda din fermitate, tesutul gras dispare, iar productia de colagen si elastina incetineste. Repararea  tesuturilor pielii cu creme si unguente ori cu preparate injectabile nu este intotdeauna eficienta.

Colagenul. Ce-l distruge si ce-l regenereaza  

Cercetarile medicale arata ca daca suntem mai atenti la ceea ce mancam, vom putea preveni si combate mai eficient semnele de imbatranire a pielii. Iata ce alimente nu trebuie sa lipseasca din dieta ta:

1. Soia. Produsele pe baza de soia contribuie la cresterea fermitatii pielii.

2. Pestele si ulei din seminte de in. Contin acizii grasi esentiali, precum Omega-3, care imbunatatesc aspectul pielii.

3. Unele alimente care contin cereale integrale au efect benefic asupra pielii noastre

4. Alimentele bogate in vitaminele A si C.

Vitamina A ajuta la repararea celulelor deteriorate ale pielii, in timp ce vitamina C previne daunele provocate pielii de razele ultraviolete. Alimentele bogate in vitamina A sunt morcovii, cartofii dulci, laptele si galbenusul de ou. Citricele, rosiile si broccoli contin vitamina C.

Vitaminele care mentin pielea tanara. Mod de actionare si efecte  

In general, pentru mentinerea sanatoasa a pielii, este necesar sa mancam mai ales legume si fructe, bogate in antioxidanti si alte substante nutritive. Antioxidantii au rolul de a elimina radicalii liberi daunatori, care afecteaza celulele pielii, provocand ridurile si semnele de imbatranire.

Alte alimente bogate in antioxidanti sunt uleiul de masline, fructele, spanacul si legumele cu frunze. 

Citeste si: 

3 uleiuri care va intineresc 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimente soia cereale integrale
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1776 (s) | 34 queries | Mysql time :0.044290 (s)