News Flash:

Alimente pe care trebuie sa le consumi zilnic

27 Februarie 2017
769 Vizualizari | 0 Comentarii
Verdeturile
Trebuie sa-ti faci timp pentru o vizita la sala sau macar pentru cateva exercitii acasa, sa rezisti poftelor nesanatoase, sa consumi mineralele si vitaminele de care are nevoie organismul tau si sa nu lasi stresul sa te afecteze prea mult (chiar deloc ar fi recomandat). Putina practica si o rabdare pe masura te pot ajuta sa atingi obiectivele pe care ti le-ai propus. Dieta sanatoasa face si ea parte dintr-o viata sanatoasa, iar anumite alimente consumate zilnic nu vor face decat sa-ti intareasca sistemul imunitar si sa te ajute sa faci fata mai usor problemelor. Iata care sunt aceste alimente!
5 alimente recomandate pentru un stil de viata sanatos
1. Verdeturile
Cu alte cuvinte, spanac, varza si rucola. Legumele cu frunze verzi ofera o cantitate mare de vitamine, minerale si fibre organismului tau, in fiecare zi. Le poti include in omleta la micul dejun, in salate la pranz si in garnituri la cina, pentru a ajuta organismul sa obtina un aport zilnic de fitonutrienti. Pentru un continut mai mare de substante nutritive, incearca sa alegi legumele cu frunze verde inchis. 
2. Nucile
Nucile contin antioxidanti care pot curata toxinele din corpul nostru, fitochimicale care reduc nivelul colesterolului, precum si o cantitate ridicata de antiinflamatoare, precum acizi grasi omega-3.
Studiile au ajuns la concluzia ca nucile te pot ajuta sa-ti controlezi greutatea, prevenind foamea care te convinge sa alegi gustarile nesanatoase si mancatul in exces. 
3. Ouale
Ouale nu s-au bucurat intotdeauna de cea mai buna reputatie, insa noile cercetari au dezvaluit faptul ca aceste alimente consumate la micul dejun pot fi mai sanatoase decat ne-am imaginat vreodata. Ouale reprezinta o sursa uimitoare de proteine. Colesterolul continut de oua prezenta motive de ingrijorare pentru multe persoane, insa acesta creste, de fapt, nivelul colesterolului bun din organism.
4. Fructele de padure
De la capsuni la mure, toate aceste mici fructe nu sunt doar delicioase, ci vin la pachet si cu o cantitate remarcabila de substante nutritive. Fructele de padure reprezinta o sursa excelenta de fibre, vitamine, minerale si antioxidanti. Indiferent daca alegi fructe congelate sau proaspete, le poti adauga la micul dejun, in iaurt sau ca gustare.
5. Avocado
A zis cineva guacamole? Fructul de avocado contine grasimi sanatoase, adica grasimi mononesaturate bune pentru inima. Acestea pot reduce riscul aparitiei bolilor de inima si te pot ajuta sa ajungi la un nivel de satietate.
sursa: eva.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

vizita sala 1 verdeturile nucile ouale avocado
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1720 (s) | 23 queries | Mysql time :0.024127 (s)