News Flash:

Alimente pe care sa nu le mananci niciodata

4 Iulie 2012
2511 Vizualizari | 0 Comentarii

Preocuparea pentru o alimentatie sanatoasa este necesara si fireasca, pentru ca este unul dintre secretele sanatatii. Tocmai printru aceasta este bine sa stii care sunt alimentele de care ar fi mai bine sa nu te atingi.

Prajiturile de orez au fost incluse ca o solutie in dietele fara grasimi. De fapt prajiturile de orez sunt daunatoare pentru ca au un indice glicemic foarte mare, iar efectul asupra glicemiei din sange este devastator. Tocmai de aceea sunt periculoase pentru sananate si trebuie eliminate din alimentatie, scrie Shape.

Sosul de salata fara grasimi este exemplul perfect pentru ceva bun care face rau. Sosul pentru salata trebuie sa contina grasimi pentru ca doar in acest fel este posibila absorbtia nutrientilor din salata. Un sos perfect pentru salata trebuie sa contina o parte grasime, doua parti suc de lamaie sau otet balasmic, putina sare si mirodenii.

Carne de rechin. Raportul intre riscuri si beneficii face ca acest tip de carne sa nu fie unul bun pentru sanatatea ta. Carnea de rechin este bogata in omega 3, dar aceasta vine cu o cantitate foarte mare de mercur si alte metale grele. Poti avea beneficii similare mancand somon, ton sau sardine. Carnea de rechin face parte din alimentele pe care sa nu le mananci niciodata.

Cerealele rafinate si fortificate cu minerale si fier. Sa mananci cereale este foarte bine, dar in niciun caz acest tip de cereale, pentru ca face parte din categoria alimentelor ultraprocesate. Adaosul de vitamine si fier se face cu pretul pierderii fibrelor si vitaminelor naturale care se gasesc in cereale, cu pretul pierderii antoxidantilor si al adaosului exagerat de zahar.

Sucurile carbogazoase sunt un pericol major pentru sanatate. Sucurile care folosesc indulcitori, desi sunt prezentate ca fiind dietetice, sunt cel putin la fel de periculoase. Bauturile carbogazoase sunt un factor care intretine si produce fenomene inflamatorii, determina cresterea colesterolului si mareste riscul a numeroase maladii cronice, de la diabet pana la osteoporoza.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1878 (s) | 34 queries | Mysql time :0.046350 (s)