News Flash:

Alimente-minune care ne fac sa imbatranim mai greu

14 Februarie 2017
4732 Vizualizari | 0 Comentarii
Acizii grasi precum Omega 3 reprezinta o necesitate in alimentatia persoanelor cu tenul sensibil. De exemplu, semintele de in - bogate in proteine si fibre alimentare, sunt pline de grasimi Omega 3 ce ajuta la estomparea ridurilor fine si la stergerea petelor de la nivelul tenului.
Cat de importanta este exfolierea tenului si la ce te ajuta. Gomajul potrivit pentru pielea ta! O jumatate de lingurita de seminte consumata zilnic, timp de 6 saptamani, ajuta la calmarea iritatiilor, rosetii si inflamatiilor pielii si mentine un mai bun nivel de hidratare. Consumati-le in iaurt, in salate sau in cerealele de dimineata, pentru ca ajuta si la scaderea colesterolului.
Deliciosul sandwich cu ton are un mic secret: seleniul. Acesta mentine elastina, o proteina ce ajuta pielea sa aiba un aspect ferm si tonifiat. Grasimile Omega 3 si niacina sunt importante pentru sistemul cardio-vascular. 
Merele ajuta si ele la eliminarea edemelor datorita quercetinei din coaja lor. Acest flavonoid (antioxidant) scade riscul alergiilor, bolilor de inima si bolilor degenerative precum Parkinson sau Alzheimer. Optati pentru merele rosii bogate in antioxidanti antiinflamatori. De asemenea, este foarte important sa evitam condimentele de tip "foc", precum piperul, cayenne, curry sau alcool.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

acizii grasi omega 3 tenul sensibil proteine fibre alimentare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1492 (s) | 34 queries | Mysql time :0.017216 (s)