News Flash:

Alimente cu un important aport de magneziu

10 Ianuarie 2014
2482 Vizualizari | 0 Comentarii
O cană cu orez brun conţine 84 miligrame de magneziu. Pentru un aport însemnat de magneziu, combină orezul brun cu boabele de fasole neagră şi alte legume pentru a obţine o mancare sănătoasă. De asemenea, atat fasolea neagră, cat şi orezul brun au proteine incomplete care împreună asigură aminoacizii esenţiali de care are nevoie corpul.
O cană cu linte aduce un aport însemnat de proteine, fibre şi 72 miligrame de magneziu. Dr. Oz precizează că lintea este un substitut excelent pentru carne, asigurand nutrienţi importanţi şi favorizand o digestie mai bună. 
Cosumă la micul dejun o cană cu terci de ovăz care asigură energie pe parcursul întregii zile, aducand un aport de 61 miligrame de magneziu.
Banana constituie una dintre cele mai bune gustări, deoarece are rolul de a te energiza. Acest beneficiu este adus de magneziu şi potasiu, două minerale care se găsesc din plin în aceste fructe.
O cană cu boabe de fasole roşie conţine 70 miligrame de magneziu şi este o sursă importantă de proteine şi fibre. O singură cană cu boabe de fasole neagră conţine 120 miligrame de magneziu, prin urmare nu uita să o consumi cu regularitate pentru un plus de energie. O jumătate de cană cu spanac opărit conţine 78 miligrame de magneziu, dar şi o cantitate însemnată de calciu.
Vezi si: 3 adulti din 4 au un aport insuficient de magneziu  
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

magneziu dr oz banana
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1799 (s) | 23 queries | Mysql time :0.019935 (s)