News Flash:

Alimente care te scapa de pofte versus alimente care iti fac foame mai des

5 August 2011
1997 Vizualizari | 0 Comentarii

Fiecaruia dintre noi i s-a intamplat cel putin o data sa se ridice de la masa fara a se simti satul. Asta se intampla mai ales in cadrul curelor de slabit, unde marimea portiilor esta restrictionata, la fel ca varietatea alimentelor. Iata care alimente te scapa de pofte, oferindu-ti o senzatie de satietate mai mare, potrivit Glamour:

1. Ouale
Pentru doar 70 de calorii, un ou iti ofera 6 grame de proteine, dupa cum declara nutritionistul Shelley McGuire. Un studiu arata ca persoanele care mananca oua la micul dejun slabesc mai mult decat restul persoanelor, chiar daca numarul total al caloriilor este acelasi. 

Indicele de satietate, factor important in dieta de slabire  

2. Supa
Studiile arata ca orice mancare cu multa apa iti ofera satietate. Cand incepi o masa cu supa, pui in functiune semnale cerebrale care iti spun ca ai consumat suficienta hrana, asa ca nu vei mai putea termina cel de-al doilea fel. Pune in supa cat mai mult spanac, telina si alte legume.

3. Avocado
Acest fruct are grasimi mononesaturate care incetinesc ritmul in care se goleste stomacul. In plus, are mult acid folic, potasiu, vitamina E.

4. Iaurtul
170 ml de iaurt iti ofera 17 grame de proteina, adica aceeasi cantitate pe care ai primi-o data ai manca 6 felii de carne de curcan. 

Gustari proteice care iti prelungesc senzatia de satietate 

5. Fulgii de ovaz
Pentru o jumatate de ceasca de fulgi de ovaz, organismul tau primeste 4 grame defibre si 4-7 grame de proteine. Adaugand lapte sau iaurt, mancarea va deveni si mai sanatoasa, iar cu cateva fructe de padure presarate, va fi delicioasa.

6. Merele
Un mar are, in medie, 80 de calorii, dar poate fi la fel de hranitor ca o masa intreaga, datorita fibrelor si apei pe care le contine.

7. Fasolea si lintea
Consumand aceste alimente, nu vei mai avea deloc aceeasi pofta de mancare, avand carbohidrati complecsi, carora le ia mult sa se descompuna in organism.

7 alimente cheie care te scapa de "foamea de la ora 15" 

8. Nucile
Sunt combinatia perfecta de fibre, proteine si grasimi, alaturi de alunele de padure, migdalele si fisticul. Nu consuma mai mult de 30 de grame la o gustare, pentru a fi sigura ca nu ingerezi prea multe calorii.

Alimentele care iti fac foame mai des:
- biscuitii, cornurile si prajiturile, din cauza zaharului procesat;
- alcoolul, desi nu este aliment, are un impact asupra poftei de mancare, marind-o considerabil;
- cerealele consumate la micul dejun, caci cel mai adesea contin mult zahar procesat si mai nimic din alte grupe nutritive;
- mancarea "de dieta", spre exemplu hrana congelata, gata cumparata de la supermarket. Aceasta are prea putine calorii si nu contine destule fructe si vegetale.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ouale supa avocado iaurtul merele nucile
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1504 (s) | 34 queries | Mysql time :0.019763 (s)