News Flash:

Alimente care te ajuta sa dormi mai bine

15 Martie 2013
1570 Vizualizari | 0 Comentarii

Într-un studiu se arată că un deficit de calciu te împiedică să adormi repede și să ai un somn liniștit. De aceea, nutriționiștii recomandă consumul de produse lactate, precum iaurt, brânză sau lapte semi-degresate sau chiar degresate.
Bananele
sunt o sursă bogată în potasiu, dar conțin din plin și vitamina B6, care la fel ca în cazul consumului de pește, stimulează producția de melatonină.
Un pumn de migdale te ajută să dormi liniștit, deoarece acestea conțin triptofan și magneziu, substanțe care au rolul de a liniști mușchii și nervii, contribuind astfel la relaxarea organismului.
Peștele,
în special somonul, este bogat în vitamina B6, un nutrient care are rolul de a stimula secreția de melatonină, un hormon implicat în inducerea somnului. Așadar, consumă pește la masa de seară, pentru a beneficia de efectele pozitive ale acestui aliment sănătos.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

migdale
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1594 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014538 (s)