News Flash:

Alimente care iti pot imbunatati viata

23 Iulie 2012
1442 Vizualizari | 0 Comentarii

Ceaiul verde, lamaile, rosiile, broccoli, usturoiul sau ceapa sunt doar cateva dintre alimentle care ofera protectie generala organismului uman.

Descopera alimentele care iti pot imbunatati viata si care te pot ajuta sa te mentii frumoasa si in forma!

 

 

Ceai verde si lamaie pentru o inima sanatoasa

Antioxidanti din ceaiul verde ajuta la reducerea riscului unui atac de cord. Studii recente au aratat insa ca doar 20% dintre aceste substante sunt absorbite de organismul uman. Vestea buna este ca in combinatie cu lamaia si sucul de lamaie, organismul asimileaza 80% din antioxidantii din ceaiul verde.

Asadar, pentru a beneficia de toate proprietatile ceaiului verde, stoarce in cana zeama de la o lamaie.
Rosii si broccoli pentru controlul cancerului

Rosiile si broccoli sunt legume care lupta impotriva cancerului. Consumul asociat al celor doua legume ofera si mai multa protectie organismului uman. Efectul este extrem de benefic: se incetineste procesul de dezvoltare al celulelor canceroase si al tumorilor.

Introdu in dieta ta zilnica o salata realizata dintr-o rosie si un broccoli. De asemenea, iti poti prepara si o portie de paste integrale, cu sos proaspat de tomate si buchete de broccoli.
Ardei rosii si fasole neagra pentru un sistem imunitar puternic

Consumul de fructe si legume proaspete stimuleaza sistemul imunitar si protejeaza inima. Fierul continut de fasole este mult mai usor absorbit atunci cand este consumata impreuna cu o portie de ardei rosii. Vitamina C din ardei ajuta la absorbtia fierului in organism.

Este astfel indicat sa consumi un ardei rosu in fiecare zi, alaturi de o ceasca de fasole fiarta.
Ceai verde si piper negru pentru o silueta subtire

Uita de dietele drastice. La urmatoarea masa, pregateste-ti o ceasca de ceai verde in care adaugi si putin piper negru. Aceasta combinatie stimuleaza antioxidantii din ceaiul verde care ajuta la arderea grasimilor. Persoanele care consuma ceai verde in timpul mesei se satura mult mai repede.

Substantele din ceaiul verde afecteaza hormonii care regleaza satietatea si apetitul. Asadar, adauga in ceai o lingurita de piper negru. In acest fel organismul asimileaza mult mai bine compusii benefici ai ceaiului verde.
Avocado si salata verde pentru un ten frumos

Organismul uman va absorbi mult mai multi nutrienti benefici tenului daca in salata verde adaugi si cateva felii de avocado. Carotenoizii reduc efectele nocive ale radicalilor liberi si protejeaza tenul de radiatiile ultraviolete. Atunci cand consumi salata verde, adauga si un avocado feliat si te vei bucura de beneficiile unui pranz gustos si racoritor.
Iaurt si cereale integrale pentru o digestie buna

Consuma aceste alimente la micul dejun si vei fi in forma pentru intreaga zi. Cu un continut ridicat de substante benefice pentru organism, iaurtul este un probiotic. Stimuleaza bacteriile bune sa populeze tractul digestiv, tinand la distanta infectiile. Probioticele din iaurt sunt si mai eficiente atunci cand sunt combinate cu cerealele integrale.

Data viitoare cand mergi la cumparaturi, alege iaurturile cu probotice, care au specificat pe eticheta "culturi vii si active". Amesteca apoi o ceasca de cereale integrale cu o ceasca de iaurt.
Ceapa si usturoi pentru protectia intregului organism

Aceste doua legume aromate contin substante extrem de benefice pentru organismul uman. Ajuta la circulatia sangelui si protejeaza impotriva radicalilor liberi. Detoxifica organismul si lupta impotriva cancerului. Adauga usturoi si ceapa in salate, supe, preparate din carne la cuptor sau legume fierte.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1875 (s) | 34 queries | Mysql time :0.051521 (s)