News Flash:

Alimente care determina marirea sanilor

22 Septembrie 2016
1048 Vizualizari | 0 Comentarii
marirea sanilor
Fiecare femeie isi doreste sa aiba sanii frumosi, fermi si mai mari. Desi in unele cazuri, multe femei apeleaza la operatii de micsorare a sanilor din motive de sanatate, un numar mult mai mare de femei viseaza sa aiba sanii mai mari. Dimensiunea sanilor are legatura cu factorii genetici, insa se pare ca exista si anumite alimente care pot sa ajute la dezvoltarea lor, facandu-i sa para mai voluminosi. Asta nu inseamna ca trebuie sa te astepti la efecte spectaculoase, dar s-au constatat unele efecte asupra volumului sanilor.
De asemenea, pe parcursul vietii greutatea corporala si varsta influenteaza mult mai puternic marimea sanilor. Un lucru la care trebuie sa fii atenta este faptul ca o dieta bogata in alimente cu estrogen a fost asociata in numeroase studii cu un risc mai mare de a dezvolta cancer la san, astfel ca nu trebuie sa exagerezi.
Aceste alimente consumate in cadrul unei alimentatii sanatoase si echilibrate pot sa te ajute sa ai sanii frumosi, potrivit unui infografic oferit de lifehack.org:
1. Fructe
Merele, ciresele, prunele, curmalele, prunele uscate, pepenele rosu, piersicile, capsunile si zmeura ajuta la stimularea naturala a cresterii tesutului mamar. Ele regleaza nivelul de testosteron din corp si-l protejeaza de efectele radicalilor liberi. 
2. Legume si leguminoase
Sfecla rosie, morcovii, castravetii, dovleac, fasole verde, germenii de soia, naut, fasole boabe au efecte benefice asupra glandelor mamare, crescand volumul sanilor.
3. Cereale integrale
Orzul, orezul, graul controleaza productia de testosteron si au efecte benefice asupra glandelor mamare.
4. Seminte
Semintele de fenicul, marar, in si floarea-soarelui ajuta la marirea sanilor in mod natural. 
5. Condimente si verdeturi
Usturoiul, patrunjelul, trifoiul si toate verdeturile care au un efect benefic asupra intregului organism. De asemenea, se pare ca aceste verdeturi imbunatatesc fermitatea sanilor si ajuta la stimularea naturala a cresterii tesutului mamar.
6. Nuci
Fisticul, castanele, nucile romanesti si nucile caju pot fi consumate in cadrul unei alimentatii echilibrate, deoarece ele se pare ca au un efect asupra glandelor mamare. 
7. Bauturi
Vinul rosu, ceaiul verde, ceaiul negru, vinul alb contin fitoestrogen care influenteaza marimea sanilor.
8. Grasimi bune
Pentru ca sanii sunt facuti in mare parte din tesut adipos (grasime) este recomandat sa consumi grasimi sanatoase care ajuta la marirea sanilor. Uleiul de masline extravirgin, somonul, avocado sunt printre cele mai bune alegeri.
9. Papaya cu lapte
Potrivit unui studiu citat de wikihow.com, sucul de papaya amestecat cu lapte stimuleaza cresterea sanilor, daca este consumat cu regularitate.
sursa: eva.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

femeie sanii 1 fructe 4 seminte 6 nuci 7 bauturi
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1763 (s) | 34 queries | Mysql time :0.035766 (s)