News Flash:

Alimente care ard grasimile

12 Aprilie 2019
331 Vizualizari | 0 Comentarii

Exista alimente care ne permit sa ne mobilizam rezervele de gra­si­me. Si care au acel ceva "in plus": ajuta la digestie, au efect asu­pra saturatiei, stimu­lea­za me­ta­­bolismul. 

Taratele de ovaz. Contin fibre care izoleaza o parte din lipide. Taratele de ovaz favori­zeaza satie­tatea, men­ti­nand un nivel de in­sulina stabil, ceea ce permite evi­tarea "ciugu­litului" si stocarea de grasimi de care este responsabil. De consumat: La micul de­jun sau intre mese, impreuna cu bran­za de vaci.

Ceaiul verde. Are o actiune diuretica si ajuta la slabit. Teina stimu­leaza metabo­lismul, deci con­sumul de energie. Iar taninurile reduc asi­milarea grasimilor. De consumat: Pe tot parcursul zilei, alter­nand ceaiul verde cu apa plata. Dar nu si dupa ora 16, cand ceaiul va poate perturba somnul.

Lamaia. Acidul citric pe care-l contine favorizeaza transformarea li­pidelor si a proteinelor la ni­velul stomacului. De consumat: Di­mi­­neata, cu circa 20 de mi­nute inainte de micul dejun, pentru a activa se­cretia bilei si pentru pregatit astfel ficatul sa digere alimentele in timpul zilei.

Otetul. Acidul sau acetic micso­reaza di­gestia, ajuta la reglarea ni­ve­lului de zahar din sange si pre­vine sto­ca­rea gra­similor de catre orga­nism.
De consumat: Pentru asezonarea sa­­­la­te­lor sau a antreu­rilor.

Carne slaba, peste si oua. Proteinele lor sunt compusi complecsi care reclama multa energie pentru a fi asimilati.
De consumat: La fiecare masa. Indis­pen­­sabile, proteinele favorizeaza termogeneza ali­mentara (consumul de energie legat de di­ges­tie).
 
Marul. Este bogat in pectine, niste fibre solubile care prind in "cursa" o parte din lipidele de la nivelul stomacului. Deci grasimile nu sunt asimilate de organism, ci sunt direct eliminate. De consumat: De preferinta dupa una din mese sau intre mese.

Scortisoara. Ajuta la reducerea ni­velului de zahar din sange si la evitarea trans­formarii acestuia in grasimi. Si limiteaza, de asemenea, pofta de ciugulit. De consumat: Presa­rata - in loc de zahar - pes­te iaurt, branza de vaci, deserturi sau cereale.

Avocado. Grasimile mononesaturate care se gasesc in avocado fac din acesta unul dintre cele mai bu­ne alimente care ard grasimile. In plus, contine mano­hep­tuloza, un zahar care ate­nuea­za pro­duc­tia de insulina si creste ab­sorb­tia de calciu. De consumat: Se adauga in salate.

Cafeaua. Cofeina activeaza, in mod na­tu­ral, arderea grasimilor. De consumat: Pana la ora 17, nu mai mult de 3 cesti pe zi. Altfel, excesul de cofeina va spori anxietatea, stresul si iri­tabilitatea, factori ce fa­vo­ri­zeaza stocarea grasimilor.

Nucile. Nucile te pot ajuta sa arzi si mai eficient grasimile, dato­rita continutului de grasimi mo­nonesaturate, benefice in curele de slabire, dar si in sanatatea organis­mului in general. De consumat: 5 nuci pe zi, de preferat dimineata.

Piperul Cayenne. Produce cresterea tempe­ra­turii interne a organis­mului, ceea ce "dopeaza" meta­bo­lismul. De consumat: Pre­sarat peste supe, man­caruri sau sosuri, dar cu mode­ratie. sursa: formula-as.ro

F.G.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta slabire ceai slabit nutritie
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1463 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013843 (s)