News Flash:

Alimente care ard grasimea de pe abdomen

19 Mai 2016
969 Vizualizari | 0 Comentarii
Studiile au demonstrat ca acumularea grasimii predominant in regiunea abdominala reprezinta un risc mare pentru afectiuni precum hipertensiunea arteriala, diabet sau boli cardiovasculare.
De asemenea, un studiu aparut in publicatia Archives of Internal Medicine si citat de Reuters avertizeaza ca grasimea abdominala creste riscul de cancer pancreatic.
Cercetatorii au descoperit ca femeile supraponderale prezinta un risc cu 31% mai mare de cancer pancreatic, in timp ce riscul creste cu 61% la femeile obeze. in cazul in care circumferinta taliei este mai mare decat cea a soldurilor riscul creste cu aproximativ 87%, arata studiul. 

De ce tocurile, bronzul si colantii ingrasa  
Potrivit Prof. Dr. Nicolae Hancu, Presedintele Federatiei Romane de Diabet, Nutritie, Boli metabolice, "dimensiunea taliei unei femei nu trebuie sa depaseasca 80 centimetri, iar la barbati 94 centimetri. Cand talia se mareste, se acumuleaza grasime in interiorul abdomenului, grasime care este toxica". Chiar daca greutatea este normala, iar dimensiunea taliei este mare, aceasta reprezinta un semnal de alarma.
Prin urmare, trebuie sa ai mare grija la grasimea care se depune pe abdomen si sa iei masurile necesare pentru a o elimina! Iata ce alimente nu trebuie sa-ti lipseasca din meniu, fiind recunoscute pentru faptul ca stimuleaza arderea grasimilor!
Include in meniul tau urmatoarele alimente care ard grasimea de pe abdomen
Ardeiul iute
Primul pas pentru a elimina grasimea de pe abdomen consta in ajutorul pe care trebuie sa-l dai corpului pentru a stimula metabolismul. Acest lucru te va ajuta sa arzi mai multe grasimi si se poate realiza daca introduci ardeiul iute in alimentatia ta. Capsaicina din ardeiul iute este o substanta care are rolul de a accelera metabolismul cu 20-30% inca din prima jumatate de ora dupa ce l-ai consumat, se arata intr-un studiu aparut in publicatia International Journal of Obesity. 
Consuma ardeiul iute ca atare sau sub forma de fulgi la micul dejun impreuna cu alimentele pe care mananci.
Merele
Sunt potrivite pentru gustarea dintre masa de pranz si cina, iar celebrul Dr. Oz le recomanda persoanelor care doresc sa slabeasca. Deoarece sunt bogate in pectina, merele reduc absorbtia zaharului in sange, precum si a caloriilor dupa masa. Sunt fructele potrivite pentru persoanele care-si doresc sa slabeasca, insa fara a exagera cu consumul lor. Ele previn fluctuatiile bruste ale glicemiei si impiedica depunerea grasimilor. 
De asemenea, merele au un continut ridicat de fibre, iar acest lucru ajuta foarte mult slabit. Alaturi de celelalte fructe, legume si leguminoase, merele asigura fibre care daca sunt consumate zilnic s-au dovedit a reduce grasimea din zona abdominala, se arata intr-un studiu de 5 ani de zile, aparut in publicatia specializata Obesity. 
Un alt studiu citat de publicatia medicala webmd.com arata ca in cazul persoanelor care consuma zilnic 10 grame de fibre solubile care se regasesc in fructe si legume, fara sa faca alte schimnbari in dieta, grasimea viscerala se depune mult mai greu.
Zece grame de fibre solubile se regasesc in doua mere, o ceasca cu fasole verde sau o jumatate de ceasca cu fasole boabe. 
Proteine animale de calitate
Un studiu aparut in publicatia The American Journal of Clinical Nutrition scoate la iveala faptul ca proteinele animale de calitate au un rol esential in procesul de slabire si s-a constatat ca prin consumul lor se poate reduce din grasimea abdominala. Astfel ca ouale, pestele, carnea slaba, lactatele si fructele de mare consumate in cantitati normale pot sa te ajute sa scapi de grasimea de pe burta, atat vreme cat exluzi din dieta alimentele procesate, alcoolul si dulciurile. 
Uleiul de cocos presat la rece
stim ca uleiul de cocos presat la rece are numeroase beneficii pentru sanatate, insa el se pare ca este si un element important atunci cand vine vorba despre reducerea grasimii abdominale. 
Potrivit specialistilor, el este procesat mai usor de catre ficat si se transforma rapid in sursa de energie, in loc sa fie depozitat ca grasime in corp. Un studiu aparut in publicatia Obesity Research Journal chiar demonstreaza faptul ca grasimile sanatoase din uleiul de cocos au un efect spectaculos asupra depunerilor adipoase din corp. Acestea stimuleaza puternic arderea grasimilor! 

Reguli pentru a te ingrasa uniform, prin cresterea masei musculare  
sursa: eva.ro

hipertensiunea arteriala diabet boli cardiovasculare ardeiul iute
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1570 (s) | 34 queries | Mysql time :0.033387 (s)