News Flash:

Alimente bune pentru cina care nu va afecteaza somnul

1 Februarie 2011
4509 Vizualizari | 0 Comentarii

Cina luata la ore tarzii si alimentele care o compun pot influenta somnul. Potrivit medicilor, pentru a avea un somn linistit, luati cina cu trei ore inainte de a va culca, dar nu mai tarziu de ora 20. Printre alimentele recomandate pentru cina se numara: orezul brun, lactate, carne slaba, peste, legume si fructe.

Salata de legume este indicata deoarece are putine calorii, dar ofera, in acelasi timp, senzatia de satietate pe tot parcursul serii. La legume, puteti adauga si carne de pui, vita sau peste, insa trebuie sa fie gatita la abur sau pe gratar.

Lactatele sunt hranitoare si au un aport caloric scazut. Un pahar de lapte cald indulcit cu putina miere are un efect calmant asupra organismului.

Se recomanda sa mancam seara cu masura, pentru ca alimentele consumate la orele tarzii din noapte se acumuleaza la greutatea corpului.

Citeste si:

Alimentele iti pot alunga somnul. Vezi de ce trebuie sa te feresti, daca vrei sa nu ai o noapte alba

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1479 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014022 (s)