News Flash:

Alimentatia in perioada de mentinere dupa o cura de slabire

21 Martie 2019
165 Vizualizari | 0 Comentarii

Este usor sa slabesti, mai greu este sa te mentii supla. Cum sa te mentii dupa ce ai slabit: 3 principii de baza!

1. Creste aportul caloric treptat. Dupa saptamani sau luni de salate si carne slaba, primul instinct este sa dai buzna intr-un fast food si sa dai gata 1-2 portii de cartofi prajiti. Daca faci asta o zi, doua, o saptamana… va trebui sa-ti schimbi iar garderoba. Cea mai mare greseala pe care o poti face este sa treci brusc de la o dieta de 1200-1400 calorii la 2000 calorii pe zi. Nu doar ca te vei ingrasa la loc, dar iti vei da organismul peste cap. Incearca sa cresti aportul caloric cu 100-200 calorii/ saptamana pana ajungi la numarul dorit.

2.  Caloriile in plus trebuie sa provina din alimente dense. Este important sa nu reincluzi brusc in dieta ta alimente bogate in grasimi sau zahar, asadar cele 100-200 calorii suplimentare pe saptamana trebuie sa provina din nuci si seminte, uleiuri sanatoase, orez brun, peste, paste sau cereale integrale, cartofi fierti sau la cuptor, adica alimente satioase, dar foarte sanatoase.

3. Nu renunta la miscare! Daca ai slabit sanatos, cel mai probabil sportul a reprezentat o parte importanta din viata ta in ultima perioada. Daca te intrebi cum sa te mentii , raspunsul este simplu: nu renunta la sport! Cei mai multi dintre noi, dupa ce atingem greutatea dorita, crestem aportul caloric si descrestem timpul dedicat miscarii, iar rezultatul se vede rapid pe cantar. Incearca sa pastrezi un program de antrenament, chiar daca nu la aceeasi intensitate sau durata, atat pentru a te mentine cat si pentru a-ti pastra sanatatea. D.F.
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1480 (s) | 37 queries | Mysql time :0.022583 (s)