News Flash:

Ai SANII LASATI? Iata cateva sfaturi utile

23 Iunie 2014
2827 Vizualizari | 0 Comentarii
Cum prevenim lasarea sanilor - sfaturi 
Pentru a preveni lasarea sanilor, incearca sa slabesti intr-un mod sanatos, care sa permita pastrarea elasticitatii pielii si revenirea sanilor la volumul initial. Evita regimurile alimentare de tipul crash-diet in care sa mananci doar iaurturi sau portocale. In schimb, orienteaza-te spre un regim alimentar echilibrat care sa contina fibre, lactate, carne, legume si fructe. In plus, evita pe cat posibil alimentele supraprocesate si fa miscare in fiecare zi. 

Vezi si: Trei intrebari jenante despre sani
 
Chiar daca nu exista exercitii fizice speciale pentru ridicarea sanilor,  poti totusi sa iti faci corpul mai atragator lucrand musculatura spatelui superior, care este responsabila de imbunatatirea posturii. Exemple de astfel de exerciti sunt:  1. tractiuni cu priza larga in pronatie 2. ramat cu gantere pe bancuta 3. face-pull cu TRX Suspension Trainer.

Vezi si: Trucuri pentru a avea sani mai voluminosi
 
Sa vedem in continuare care sunt cauzele principale ale lipsei de fermitate a bustului, cateva mituri din spatele acestei probleme stringente, metodele prin care poate fi remediata si, mai ales, cum putem preveni lasarea sanilor.
In primul rand, trebuie sa accepti ca o mare parte a vedetelor de sex feminin care apar pe micul ecran au suferit la un moment dat o operatie de marire sau corectare a bustului, fie pentru ca nu erau multumite de zestrea genetica, fie pentru ca sanii nu mai aveau aspectul dorit.
Principalele motive pentru care sanii se lasa si creeaza un aspect neplacut sunt: scaderea brusca in greutate, numarul de sarcini, fumatul si varsta.
Deseori, sanii voluminosi sunt o trasatura comuna pentru femeile corpolente. Dar ce se intampla cu ei atunci cand iti doresti sa slabesti?

Vezi si: De ce le dor sanii pe femei?
 
Odata cu pierderea in greutate, tesutul adipos care intra in compozitia sanilor se micsoreaza si el, pielea nu apuca sa isi revina la forma initiala atat de repede, ceea ce rezulta in efectul de sani lasati.
Mituri despre lasarea sainilor
Are vreun efect purtatul bustierei sau lipsa acesteia in timpul antrenamentelor influenteaza lasarea sanilor?
Bustiera sau sutienul nu fac altceva decat sa iti dea o senzatie sporita de confort si sa previna miscarea sanilor. Acestia nu sunt tinuti in pozitia lor anatomica de pielea care ii acopera, ci de niste ligamente, numite ligamente Cooper. Unii specialisti considera ca acestea contribuie doar la impartirea in compartimente a volumului sanilor, insa exista si pareri contradictorii.
Dormitul pe burta afecteaza in vreun fel volumul sanilor?
Nu cred ca acest mit are vreun temei stiintific. Bustul nu este influentat de greutatea corpului tau care il preseaza, deoarece o mare parte a greutatii nu se sprijina direct asupra lui. Este ca si cum ai spune ca dormitul pe burta poate sa iti tonifice abdomenul.
Dar dusurile scotiene (fierbinte-rece) pot ajuta la prevenirea lasarii sanilor? 
Alternarea dusurilor calde cu cele reci are un efect temporar asupra fermitatii sanilor datorita cresterii vascularizarii in zona respectiva. Dar nu este un efect de durata, imediat cum ai revenit la temperatura normala, dimensiunea bustului si fermitatea revin la valorile precedente.
Ce putem face pentru a combate efectele negative ale slabitului asupra sanilor? Exista oare exercitii destinate ridicarii si intaririi sanilor sau totul este doar un mit?
Foarte multe femei considera ca raspunsul la problema sanilor lasati se gaseste in aplicarea unor creme sau efectuarea zilnica a unui program de exercitii la sala ori in fata oglinzii. Adevarul este, din pacate unul greu de acceptat de catre doamne. Ca antrenor personal, am primit, in nenumarate randuri, solicitari din partea reprezentantelor sexului frumos pentru un program de exercitii destinat ridicarii sanilor. Din pacate, de fiecare data am fost nevoit sa dezamagesc, deoarece asa ceva nu exista in realitate. 
Vreau sa iti prezint adevarul, nu pentru a te deprima, ci pentru a te ajuta sa economisesti timpul si banii investiti in atingerea imposibilului. Ai grija la capcana lotiunilor sau cremelor care iti promit rezultate senzationale, deoarece acestea sunt rezultatul campaniilor de marketing si nu fac decat promisiuni neancorate in realitate.
Exercitiile care lucreaza pectoralul, muschiul aflat la nivelul bustului, nu au niciun efect asupra ridicarii sanilor ori modificarii aspectului acestora. In alcatuirea sanului nu exista, din pacate nici un gram de fibra musculara. Sanii sunt construiti din tesut adipos, tesut fibros si structuri ce au rol in productia laptelui, nici unul dintre aceste tesuturi raspunzand la stimulii antrenamentului. Astfel, este impropriu un antrenament axat pe intarirea sanilor. 
Adevarul este ca pierderea in greutate nu este un efect controlabil si, mai bine spus, nu iti poti alege de unde slabesti. Poti sa te astepti la o reducere a dimensiunilor bustului tau in acest proces, deoarece, dupa cum spuneam si mai sus, acesta este alcatuit din tesut adipos. Din cauza faptului ca pielea nu isi revine asa usor dupa ce a stat intinsa pentru mult timp, sanii tai pot arata lasati si lipsiti de tonus odata cu scaderea in greutate.
Singura solutie pentru inversarea acestor efecte implica operatii estetice, care la randul lor prezinta alte riscuri pentru sanatatea ta.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sanii lasati
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1472 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014618 (s)