News Flash:

Ai insomnii? Iata ce trebuie sa mananci pentru a avea un somn linistit

1 Februarie 2013
1909 Vizualizari | 1 Comentarii

Bananele sunt o sursa excelenta pentru magnesiu si potasiu, care ajuta relaxarea muschilor. Mai mult, bananele contin aminoacizo care se transforma serotonina si melatonina - asa numitii "hormoni ai somnului".

Ovazul contine calciu, magneziu, fosfor, silicon si potasiu - toate cunoscute ca sustin somnul. Singura recomandare este la indulcitori. Zaharul, inainte de culcare, poate avea exact efectul pe care nu ti-l doresti. In loc de zahar poti indulci bolul de cereale cu fructe, ca banane de exemplu.

Daca ai probleme cu somnul poate fi din cauza lipsei de proteine sau pentru ca cina a fost prea consistenta in carbohidrati simplli. Ca sa rezolvi aceasta problema, consuma mai multe oua, nuci  si branza.

Migdalele sunt bogate in magnesiu - iar acesta induce somnul si favorizeaza relaxarea muschilor. In plus, migdalele asigura proteinele care ajuta la mentinerea nivelului optim de zahar in sange, in timpul somnului.  Inainte de culacre rontaie 50g de aluna sau intinde pe o felie de paine o lingura de unt de migdale.

Evitarea cafelei la ore tarzii este un element cheie pentru un somn bun, insa specialistii sunt de acord ca anumite sortimente decofeinizate pot induce starea de somnolenta. Ceaiul de musetel este o alegere potrivita. Ceaiul verde este, de asemenea recomantat, deoarece contine teanina - iar aceasta asigura somnul.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

bananele transforma serotonina migdalele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Amalia  | #709
ai insomnii ai infarctul pe drum. Tata a ajuns la urgente anul trecut la Clinicco din Brasov. a facut un pre-infarct. nimeni nu se astepta la asa ceva. e adevarat totusi ca era destul de stresat in perioada aceea si dormea foarte putin. A avut noroc ca a ajuns la timp si ca a dat de niste medici foarte buni
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1972 (s) | 34 queries | Mysql time :0.048329 (s)