News Flash:

Abdomen plat in doar 4 zile

14 Iulie 2011
4220 Vizualizari | 0 Comentarii
plat
Daca ai nevoie de un plan rapid ca sa arati impecabil si sa ai un abdomen sexy, incearca celebra dieta care te ajuta sa scapi de balonare si sa ai un abdomen plat in doar 4 zile!

 
Aceasta dieta rapida are in vedere doua etape esentiale:
1. pregatirea organismul pentru dieta prin evitarea alimentelor care favorizeaza balonarea si retentia apei.
2. alegerea alimentelor bogate in grasimi mononesaturate, adica asa numitele grasimi "bune".

 Scapi de  3 kilograme si de 15 centimetri in talie!

Dieta are capacitatea de a reduce dimensiunea abdomenului in doar 4 zile, dupa cum precizeaza Liz Vaccariello, care a scris o carte despre dieta pentru un abdomen plat si a fost invitata sa vorbeasca despre ea la postul de televiziune american NBC. Urmareste in filmuletul de la finalul articolului o inregistrare din emisiune.

Potrivit specialistului, participantii la studiu au urmat timp de 4 zile un plan de meniu care presupune evitarea alimentelor care favorizeaza balonarea si retentia de apa si au scapat de 3 kilograme si de 15 centimetri din jurul taliei.

Este un plan de meniu sanatos care te va ajuta sa ai un abdomen bine conturat. Nu este genul de dieta care sa te infometeze si sa acumulezi din nou acele kilograme pe care le urasti, ci un plan de meniu care te poate mentine sanatoasa si supla toata viata.

Iata care sunt cele 5 categorii de alimente care sunt bogate in grasimi bune si te vor ajuta sa ai un abdomen plat:
 
1. Uleiurile vegetale presate la rece

Poti sa consumi fara probleme toate tipurile de uleiuri, cu o conditie: sa fie presate la rece. Alege uleiul de masline, uleiul din seminte de in sau cel de floarea soarelui, insa nu varianta rafinata. Ai grija la uleiurile de cocos si de palmier, pe care trebuie sa le consumi cu moderatie, deoarece contin si grasimi saturate, considerate grasimi "rele".
 
2. Seminte si nuci crude

Din aceasta categorie poti sa alegi migdale, nuci, arahide (chiar si untul de arahide de calitate), semintele de floarea-soarelui sau cele de dovleac.
 
3. Avocado
 
4. Maslinele
 
5. Ciocolata neagra
 
Cum sa combati rapid balonarea?

Daca te pregatesti pentru un anumit eveniment la care vrei sa arati foarte bine, mare atentie la alimentele care te baloneaza. Incepe inainte cu 4 zile o dieta care te ajuta sa scapi de senzatia de balonare, dupa care continua sa introduci in planul de meniu alimentele bogate in grasimi mononesaturate.

Incepe de seara cu o infuzie preparata din o jumatate de apa plata fierbinte in care se stoarce zeama de lamaie si se adauga o cescuta de patrunjel tocat (frunze si radacina), o lingurita de seminte de marar macinate. Dupa ce ai lasat preparatul la infuzat 10 minute, consuma-l cu inghitituri mici pana la culcare. "Infuzia elimina gazele intestinale, destinde musculatura tractului digestiv si stimuleaza diureza", explica prof. dr. Gheorghe Mencinicopschi, specialist in nutritia umana.

 Evita alimentele care te baloneaza: sare, produse procesate, carbohidratii din faina alba, broccoli, conopida, ceapa, varza. Astfel vei impiedica organismul sa retina mai multe apa si sa ajungi la senzatia de balonare.

Evita bauturile acide: cafeaua, sucurile carbogazoase si alcoolul irita tractul digestiv si favorizeaza aparitia senzatiei de balonare.

Evita guma de mestecat pentru ca atunci cand o mesteci, inghiti aer care ramane blocat in intestine si poate crea senzatia de balonare.

Mananca 4 mese pe zi de cate 400 de calorii fiecare. Este cantitatea suficienta pentru a slabi, dar si pentru a nu priva organismul de nutrientii care previn aparitia bolilor.

Nu lasa sa treaca mai mult de 4 ore intre mese si nu sari peste micul dejun! Astfel eviti o sezantie intensa de foame.

Nu uita de exercitii!

Executa acest exercitiu pe perioada cat urmezi dieta pentru a amplifica efectele! Din pozitia culcat pe spate, picioarele ridicate la 45 de grade, privirea in tavan, mainile ridicate pe langa cap si trunchiul putin ridicat se executa forfecarea rapida a picioarelor de 8 ori. Revino la pozitia de start si repeta exercitiul.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1562 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014619 (s)