News Flash:

9 reguli pe care orice gravida care face sport trebuie sa le respecte

6 Mai 2011
4320 Vizualizari | 0 Comentarii

Exercitiile fizice ajuta gravida sa se mentina intr-o stare foarte buna sis a nasca mai usor. Cele care nu au timp pentru sala, pot sa faca acasa cateva exercitii usoare care sa le intareasca muscultatura, mai ales cea a perineului. Incepand insa din saptamana 20 de sarcina, evita sa exersezi stand intinsa pe spate. Iata si alte reguli pe care orice gravida care face sport trebuie sa le respecte, potrivit mami.ro:

1. Cere sfatul medicului tau inainte de a incepe orice activitate fizica.
2. Nu incepe exercitiile daca esti obosita sau daca nu te simti bine.
3. Bea lichide inainte, in timpul si dupa exercitii.
4. Gradeaza-ti efortul. Daca nu ai mai practicat, trebuie sa cresti progresiv timpul acordat exercitiilor.
5. Verifica pulsul. Nu trebuie sa ai peste 140 de batai pe minut in timp ce exersezi.
6. Evita supraincalzirea corpului. Copilasului nu-i place absolut deloc. Nu trebuie sa simti ca iei foc.
7. Opreste-te imediat ce apar dureri abdominale, contractii uterine, sangerari vaginale, crampe musculare, ameteaza sau vedere incetosata, greata sau varsaturi si adreseaza-te medicului tau.
8. Nu te suprasolicita. In timp ce exersezi, spune cu voce tare o fraza. Daca nu o spui normal si gafai, este timpul sa te opresti.
9. Nu uita ca nu concurezi cu nimeni! Exercitiile trebuie lucrate usor, in asa fel incat sa-ti ofere o stare de bine fizica si psihica.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1643 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020988 (s)