News Flash:

9 pasi pentru a scapa de grasimea de pe coapse

5 Septembrie 2016
796 Vizualizari | 0 Comentarii
Iata ce trebuie sa faci pentru a scapa de ea
Oricat te-ai stradui in sala, oricat de sanatos ai manca, grasimea de pe coapse parca nu cedeaza nicicum. Multi spun ca este chiar mai greu sa scapi de depozitele de tesut adipos din aceasta parte a corpului decat de pe abdomen. Iata ce trebuie sa faci pentru a inlatura grasimea de pe coapse:

Cardio
Arderea caloriilor este cheia reducerii procentului de grasime , iar exercitiile de tip cardio sunt cele care fac ca acest lucru sa se intample. Cel mai usor este sa lucrezi cateva sedinte cu un antrenor, care sa te ajute sa alegi exercitiile potrivite. Mersul pe bicicleta sau cycling, alergatul si saritul corzii sunt exercitii care ajuta si pun sangele in miscare, tonifica si picioarele. Pentru a avea rezultate in cel mai scurt timp e nevoie de antrenamente de 60 de minute de cinci ori pe saptamana.

Inclinatie
Pentru a lucra coapsele aveti nevoie de altitudine sau de o inclinatie cat mai mare a rampei. Puteti experimenta pe banda senzatia de urcare continua, insa cel mai bine e sa cautati cateva dealuri in apropiere. Daca locuiti in zona de campie si treptele sunt o alternativa, insa trebuie sa gasiti un bloc turn sau macar o cladire de birouri cu 7-8 etaje. Efortul este mai mare daca si urcati, ritmul cardiac creste rapid, ardeti mai multe calorii decat pe suprafata plana, antrenamentul este mai

Fandari
Antrenamentele cardio ajuta la eliminarea straturilor de grasime, insa trebuie lucrati si muschii de sub acestea. Muschii lucrati, tonifiati, se obtin cu multa munca. Si un prim pas ar fi efectuarea cat mai multor fandari si a exercitiilor care lucreaza intens muschii din partea inferioara a corpului.

Alimentatia
Regula de aur a alimentatiei este "sa nu sari niciodata peste micul dejun". In plus, daca vrei sa sa arati bine, trebuie sa ai grija si ce mananci. Pentru a creste rata metabolismului, acesta trebuie alimentat. Cu alimente sanatoase, combinate corect, fara excese.

Excludeti zaharul si carbohidratii rafinati, optati pentru o combinatie intre proteine si carbohidrati complecsi, cu un continut crescut de fibre. Proteinele confera energie (lactate semidegresate, carne, oua), iar carbohidratii (cereale integrale, legume) sustin energia si confera satietate.

Gustari dese
Daca mananci des si controlat elimini riscul mancatului din impuls. Previi foamea, care provoaca supraalimentarea. O gustare de 150-200 de calorii intre mese ( un fruct sau o mana de nuci) mentine nivelul energiei si te impiedica sa dai iama in frigider.

Evidenta meselor
Nu poti subtia nimic, nici talie, nici coapse, doar prin exercitii. Este important in egala masura sa reduci din calorii si sa arzi prin miscare mai multe calorii. Desi poate sa para rudimentar, jurnalul nu da gres (atat timp cat nu trisezi). Pe caiet sau pe smartphone, jurnalul a ceea ce ai mancat arata, la sfarsitul zilei sau al saptamanii, ce si unde ai gresit. Iar greselile sunt mai usor de reperat si de reparat.

De fapt, potrivit unui studiu, cei care tin evidenta meselor macar sase zile pe saptamana reusesc sa slabeasca pana la de doua ori mai mult decat cei care isi noteaza ce mananca doar o zi pe saptamana sau deloc. Pentru a slabi 500 de grame pe saptamana (adica doua kilograme pe luna), trebuie sa reduci din dieta 500 de calorii pe zi. Ideal ar fi ca 250 sa fie taiate din mancare si 250 arse prin sport. Pentru a preintampina probleme de sanatate, nu incerca diete hipocalorice cu mai putin de 1400 de calorii pe zi. Mai bine o cantitate mica de mancare consistenta si sanatoasa decat o cantitate mica de mancare cu putine calorii.

Hidratare
Pentru a slabi, inclusiv pentru a scapa de grasimea localizata in diferite zone, hidratarea este esentiala. Alege apa ori de cate ori simti senzatia de sete sau de foame si consuma minim doi litri de apa pe zi. In cazul antrenamentelor intense, cand transpiri excesiv, cantitatea trebuie suplimentata.

Odihna
Somnul ajuta organismul sa se refaca, nu sari peste ora de culcare. Iar daca prinzi o jumatate de ora libera la pranz, profita de ea! Oboseala ne face sa tanjim dupa gustari nesanatoase, oboseala ne face sa sarim peste antrenamente. In plus, in timpul somnului organismul consuma mai multe calorii pentru mentinerea metabolismului bazal.

Masaj
Prin alimentatie, hidratare si miscare ne putem ajuta coapsele. Dar si masajul poate ajuta la diminuarea stratului de grasime. Optati pentru masaj manual, mult mai eficient decat multe dintre tratamentele "minune" de prin saloanele cosmetice.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sala sanatos cardio inclinatie fandari alimentatia gustari dese odihna
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1672 (s) | 23 queries | Mysql time :0.028108 (s)