News Flash:

9 exerctii pentru imbunatatirea vietii sexuale

21 Martie 2011
3977 Vizualizari | 1 Comentarii

Miscarea fizica te poate ajuta sa-ti cresti performantele sexuale. Iata cateva exercitii pentru optimizarea vietii sexuale:

1. Genuflexiuni
Acest exercitiu mareste fluxul sangvin din unele zone care stimuleaza libidoul. Tine picioarele departate cat distanta dintre umeri si ai grija sa tii calcaiele pe podea atunci cand te apleci, ca si cum ai sta pe un scaun imaginar. Cu cat te lasi mai jos, cu atat efectul va fi mai puternic si beneficiile mai multe. Cand revii la pozitia initiala tine muschii abdominali incordati. Executa genuflexiunile incet, de 15-30 de ori. 

2. Pozitia copilului fericit
Daca vrei sa eviti aparitia unor dureri musculare chiar in timpul actului sexual poti face anumite exercitii de intindere care te vor relaxa si te vor face mai agila. Unul dintre cele mai bune, care ajuta in special la alinarea durerilor de spate, este acela care seamana cu pozitia in care sta un copil fericit.

Intinde-te pe spate si adu genunchii la piept. Prinde apoi cu mainile laturile exterioare ale talpilor, lasand genunchii sa alunece in lateral, spre podea. Aliniaza gleznele cu genunchii, astfel incat gambele sa fie perpendiculare pe podea. Ramai asa timp de 3-5 minute. 

3. Inclinatii pelviene
Aceste exercitii antreneaza muschii care sunt folositi cel mai mult in timpul actului sexual si, in plus, amelioreaza durerile de mijloc si intaresc inima. 

Intinde-te pe spate, indoaie genunchii tinand talpile pe podea, departate cat distanta dintre umeri. Ridica usor zona pelviana tinand muschii abdominali incordati si apropie partile interioare ale coapselor. Lasa-te apoi incet spre podea si repeta de 20-25 de ori daca poti.

4. Ridicari de greutati
Acestea sunt importante deoarece maresc natural nivelul de testosteron din organismul femeii - hormon care joaca un rol esential in ceea ce priveste libidoul, atat la barbati cat si la femei. Ia o greutate potrivita intr-o mana si indoaie cotul ducand greutatea spre umar. Repeta de 15-20 de ori cu fiecare brat. 

5. Fandari in tandem
Mai multe cercetari au aratat ca unele exercitii fizice efectuate impreuna cu partenerul imbunatatesc viata sexuala, printre acestea numarandu-se si fandarile. Stati unul langa altul si faceti cate cinci fandari in acelasi timp, cu acelasi picior, astfel incat sa nu va loviti. Repetati cu celalalt picior. 

6. Exercitiile Kegel
Aceste exercitii pot aduce beneficii semnificative vietii sexuale, si sunt de asemenea utile femeilor care sufera de incontinenta urinara. Executate corect, exercitiile Kegel intaresc muschii pelvieni (cei pe care ii folosesti daca vrei sa opresti jetul urinar). 

Exercitiile Kegel, sport pentru muschii vaginali 

Avantajul acestor exercitii este ca pot fi facute oriunde, fara sa se observe. Mai exact, incordeaza muschii pelvieni timp de aproximativ cinci secunde, relaxeaza-i, si repeta. Indicat ar fi sa faci aceste exercitii cam cinci minute pe zi. 

7. Exercitii pentru abdomen cu mingea de stabilitate
Acestea intaresc partea de sus a trunchiului si inima, ceea ce este necesar in actul sexual pentru a sustine partial greutatea partenerului. 

Ia o minge de stabilitate langa tine si, sprijinindu-te cu palmele pe podea (fata spre podea), asaza-ti gambele pe minge, tinand spatele drept. Rostogoleste usor apoi mingea spre piept, si inapoi, incordandu-ti muschii abdominali. Tine spatele drept si soldurile incordate. Repeta de trei pana la 10 ori. 

8. Pozitia scandurei
Exercitiul acesta este foarte bun pentru orice pozitie in care femeia este deasupra sau pentru trecerea de la o pozitie la alta, fiind popular in tehnicile yoga. 

Intinde-te pe podea, cu fata in jos, tinand bratele pe langa corp. Ridica-ti apoi corpul de la podea pana cand te mai sprijini doar pe varfurile picioarelor si pe coate, astfel incat intregul trup sa fie aproape suspendat. Tine corpul cat mai drept si incordat. Stai asa timp de 10 secunde apoi relaxeaza-te cateva secunde inainte de a repeta. Fa trei seturi a cate zece repetari. 

9. Pozitia podului
Acest exercitiu este tot unul practicat deseori in yoga, intarind muschii mijlocului, si pe cei gluteali (fesieri). Intinde-te pe podea, pe spate, bratele pe langa corp, si indoaie apoi genunchii, tinand talpile drepte pe podea. Ridica soldurile incordand muschii fesieri si prinde-ti gleznele cu mainile. Continua sa impingi trunchiul pana cand pe podea te vei mai sprijini doar cu bratele, umerii si talpile. Stai asa timp de 10 secunde, respirand normal, iar apoi revino incet pe podea, relaxandu-te cateva secunde inainte de a repeta. Incearca sa faci trei seturi a cate 10 repetari.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

genuflexiuni inclinatii pelviene exercitiile kegel pozitia podului
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

mihai  | #7042
Crezi ca marimea penisului conteaza ? Bineinteles ca Da ,conteaza !! "Femeile prefera barbatii mai dotati" potrivit declaratiilor celor mai renumiti consilieri de cupluri , e de stiut faptul ca exista o multime de aparate creme ,pompe ,pastile magice pentru marirea penisului pe internet care nu functioneaza! pastilele pe langa faptul ca sunt extrem de costisitoare nu functioneaza ele reprezinta doar un supliment alimentar la alt pret desigur... eu unul am incercat cu succes exercitiile de pe site-ul maresteti-penisul .com si am avut rezultate considerabile inca din primele saptamani ,cat despre operatiile chirurgicale nu cred ca are rost sa povestim, riscul la care te supui este mult prea mare... nu cred ca merita sa ti-l asumi si pe deasupra pretul unei astfel de operatii este destul de piperat si nu prezinta nici o garantie, mai mult poate genera pierderea sensibilitati organului sau impotenta in cel mai bun caz.
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1517 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015525 (s)