News Flash:

9 exercitii pe care poti sa le faci stand pe un scaun

30 Martie 2011
3981 Vizualizari | 0 Comentarii

1. Abdomene
Acesta este cel mai simplu exercitiu pe care il poti face stand pe scaun. Iti poti antrena acest muschi oricand, oriunde, daca vrei un abdomen plat. Stai dreapta, cu mainile pe solduri si trage-ti burta. Mentine pana numeri la 10, apoi relaxeaza 2 secunde si repeta. Pe masura ce muschii abdominali devin mai puternici si exercitiul mai usor, mareste durata lui la 30. Fa-l ori de cate ori poti.

2. Fesieri
Incordeaza-ti muschii fesieri si strange cat poti, pana numeri la 10. Relaxeaza si repeta de 4 ori. Poti face exercitiul in pozitie asezata sau in picioare, in orice moment al zilei.

3. Intinderi pentru zona lombara.
Cu acest exercitiu poti uita de durerile de spate. Apleaca-te de la mjloc, cu bratele intinse spre podea, cat de mult poti. Mentine o secunda, apoi revino in pozitia initiala. Repeta miscarile de 5 ori, cel putin o data pe zi.

4. Coapse tonifiate
Asaza-te pe marginea scaunului, cu mainile la ceafa. Ridica piciorul stang de la podea, incercand sa atingi genunchiul cu cotul drept. Repeta de 10 ori, apoi reia secventa cu cealalta parte (genunchiul drept - cotul stang). Fa cate 2 seturi din fiecare.

Exercitii simple care te ajuta sa scapi de celulita  

6. Talie subtire.
Pentru a-ti lucra talia si spatele, stai dreapta pe scaun, cu piciorul drept peste cel stang. Rasuceste-ti trunchiul spre dreapta, miscandu-ti umarul stang spre inainte si umarul drept spre spate. Mentine pozitia pana numeri la 5, apoi repeta pentru cealalta parte. Fa exercitiul de 2-3 ori pe saptamana (nu si daca ai o afectiune a coloanei)

7. Pentru un bust mai ferm
Aceste exercitii sunt la fel de eficiente ca si flotarile. Pentru ele, ai nevoie de un scaun de birou pe role. Asaza-te pe el si ridica picioarele de la podea, in timp ce cu mainile prinzi tablia mesei din fata ta, pe dedesubt. Trage-ti corpul pana la marginea mesei folosind forta bratelor, apoi impinge-te inapoi, de 10-15 ori. Repeta prinzand masa pe deasupra.

8. Coapse tonifiate
Sezand, ridica un picior 20 cm de la podea si mentine-l astfel pana numeri la 20, apoi ridica genunchiul, de 20 de ori. Repeta cu celalalt picior, cate doua seturi, de 3-4 ori pe saptamana.

9. Pentru interiorul coapselor
La finalul zilei, tonifiaza-ti muschii coapselor, chiar in timp ce te uiti la serialul tau preferat. Asezata pe scaun, cu picioarele indoite si talpile pe sol, pune-ti o perna intre genunchi si strange-o cat de tare poti, pana numeri la 10. Relaxeaza si repeta de 4-5 ori.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

abdomene fesieri coapse tonifiate talie subtire
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1466 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014901 (s)