News Flash:

8 trucuri simple care te ajuta sa ai un stil de viata sanatos

29 Ianuarie 2014
2030 Vizualizari | 0 Comentarii
Un stil de viata sanatos inseamna mai mult decat o dieta echilibrata. Presupune sa gasesti armonia intre toate activitatile care te inconjoara, incepand cu regimul alimentar si terminand cu felul in care faci miscare.
Fie ca renunti la dulciuri si inveti sa fii mai calma, toti acesti mici pasi te vor ajuta sa iti imbunatatesti starea generala de sanatate si astfel sa te bucuri de o viata mai linistita, potrivit ele.ro. 
Iata 8 trucuri menite sa te ajute sa iti conturezi un stil de viata sanatos.
1. Mergi pe jos mai mult
Mersul pe jos este o solutie excelenta pentru a te mentine in forma, atat fizic, cat si psihic. Incearca sa te misti inclusiv atunci cand ai de dat un telefon. Stai in picioare in timp ce vorbesti cu cealalta persoana la aparat, in acest fel te vei misca mai mult. Foloseste scarile mai mult si parcheaza-ti masina mai departe de locul in care trebuie sa ajungi.
2. Inviorarea de dimineata
Incepe-ti ziua intr-un mod cat se poate de revigorant. Dupa ce te-ai spalat cu apa rece pe fata, deschide fereastra si fa putina gimnastica de inviorare. Sunt suficiente cateva genuflexiuni, fandari si intinderi de brate. In felul acesta, vei fi mult mai pregatita sa faci fata problemelor cotidiene.
3. Acorda importanta cuvenita micului dejun
Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Si nu este doar o vorba in vant. Aceasta masa te ajuta sa slabesti (consumi mai putine calorii pe timpul zilei), preintampina bolile cardiace si reduce riscul de diabet.
4. Odihneste-te corespunzator
Somnul este foarte important pentru un stil de viata sanatos. Te ajuta sa fii odihnita corespunzator si astfel sa ai o concentrare si o memorie mai buna. In plus, in timpul somnului, corpul tau inmagazineaza energie si elimina toxinele.
5. Fii mai activa social
Daca ai o viata sociala plictisitoare, care se invarte in jurul serviciului si al casei, atunci va avea de suferit si psihicul tau. Evita astfel de momente si iesi din casa pentru diverse activitati recreative cel putin de doua ori pe saptamana.
Iesi la un film cu iubitul sau cu prietenii, du-te intr-un club, programeaza un joc de bowling sau biliard. Ideea este sa fii activa din acest punct de vedere si beneficiile nu vor intarzia sa apara.
6. Gadila-ti ego-ul
Utilizeaza un monitor de fitness, cum ar fi o bratara inteligenta. Aceasta se conecteaza la smartphone-ul tau si iti arata numarul de calorii pe care l-ai consumat, cati pasi ai facut in ziua respectiva, cati metri sau kilometri ai mers sau cata apa trebuie sa consumi.
Mai mult, daca ai prieteni care folosesc acest tip de gadget vei fi si mai motivata deoarece vei intra in competitie directa cu ei si astfel ii vei oferi ego-ului tau un boost de energie de care are nevoie.
7. Pune legumele pe primul loc
Cand gatesti sau mananci in oras, intotdeauna pune legumele pe primul loc. Nu trebuie sa devii vegetariana, insa aceste minunate suplimente nutritive oferite de natura trebuie sa ocupe cel putin trei sferturi din alimentele pe care le consumi zilnic.
8. Fii constienta de pozitia in care stai
La birou, la facultate, la restaurant, acasa etc., pozitia in care stai pe scaun este foarte importanta. Aminteste-ti sa tragi umerii inapoi, sa aduci pieptul inainte si sa stai dreapta. In acest fel, presiunea asupra coloanei vertebrale se reduce simtitor si vei evita sa simti dureri de spate.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta echilibrata miscare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1952 (s) | 34 queries | Mysql time :0.059039 (s)