News Flash:

8 exercitii simple care va scapa de durerile de spate

8 August 2016
2029 Vizualizari | 0 Comentarii
Durerile de spate pot fi rezultatul schimbarilor din sistemul nervos al corpului. Dailymail.co.uk dezvaluie cativa pasi simpli care va pot scapa de aceste dureri pentru totdeauna. 

Durerea este un raspuns de aparare care va incurajeaza sa evitati sa va miscati prea mult. Acest lucru poate fi util, deoarece protejeaza zona care are nevoie de vindecare, insa atunci cand durerea este persistenta, isi pierde proprietatea de aparare.
Persoanele cu dureri de spate evita de foarte multe ori activitatile, deoarece miscarile zilnice, precum indoire, ridicare si rasucire sunt foarte dificile pentru ei.

Fara miscare regulata, muschii spatelui se pot atrofia. Acest lucru contribuie la rigiditatea pe care o simtiti, provocand mai multa durere. Cel mai important lucru este sa faceti miscare, indiferent de tipul acesteia.

In cazul in care durerea dispare de la exercitiile fizice, incercati construirea unor activitati cotidiene, precum urcatul scarilor si spalatul vaselor. Aceste activitati vor reconecta circuitele neuronale din sistemul nervos. Cu cat veti avea mai multa activitate, cu atat mai puternice vor deveni conexiunile.

Exercitii pentru un spate sanatos si drept

Exercitii care alina si chiar stopeaza durerile de spate
Cele 8 exercitii de mai jos sunt simple si nu necesita prea mare de efort.
1. Ghemuiti-va pe podea. Aplecati-va in genunchi si bagati capul intre maini.
2. Asezati-va in fata unei trepte. Pe masura ce pasiti pe ea, ridicati ambele brate pentru a indrepta coloana vertebrala. Repetati acelasi lucru si cu piciorul celalalt.
3. Stati cu picioarele departate cat latimea soldurilor si cu bratele pe langa corp. Inspirati si expirati pe masura ce va lasati pe partea dreapta atingand piciorul cu mana, dupa care va ridicati si repetati acelasi exercitiu pe partea stanga.
4. Asezati-va in fata unei usi sau a unui perete. Sprijiniti mainile de tocul usii sau de perete, facand o forma de V. Inspirati si expirati in timp ce tineti mainile ridicate si lasati-va usor pe spate, pentru a indrepta si intinde coloana vertebrala.

5. Stati drepti cu mainile pe langa corp si indepartati usor picioarele la latimea soldurilor. In timp ce inspirati si expirati, va aplecati usor cu mainile spre varfurile picioarelor, fara a indoi genunchii.
6. Asezati-va in spatele unui scaun pentru a va sprijini mainile de el si faceti genoflexiuni pentru a intinde coloana.
7. Asezati-va pe un scaun fara spatar. Tineti ambele picioare pe podea, iar bratele in fata, la nivelul pieptului, usor curbate, atingand degetele. Inspirati si expirati in timp ce va rotiti in stanga si in dreapta.
8. Intindeti-va cu spatele pe podea, tineti genunchii usor indoiti si mainile pe langa corp, dupa care lasati-va genunchii pe o partea si pe alta a corpului in timp ce mentineti coloana dreapta.

Cu cat repetati aceste exercitii in fiecare zi, cu atat ele vor deveni mai usoare si te vor scapa de durerile de spate.

Citeste si: 5 exercitii fizice care iti pot provoca dureri de spate

sursa: jurnalul.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1674 (s) | 34 queries | Mysql time :0.033237 (s)