News Flash:

8 alimente sarace in calorii dar bogate in nutrienti

19 Ianuarie 2012
4257 Vizualizari | 0 Comentarii

Exista cateva alimente care pot sa-ti devina prietene, daca te-ai decis sa slabesti, care iti ofera satietate si au putine calorii. Astfel, poti manca si te poti bucura de o silueta perfecta, in acelasi timp. Iata cateva alimente sarace in calorii dar bogate in nutrienti, recomandate de Joy Bauer, un nutritionist celebru peste Ocean:

1. Creveti
Cu doar 8 calorii pe un crevete, acestia sunt plini de proteine care ajuta metabolismul si scad apetitul. Incepe masa de la restaurant cu un aperitiv din creveti si nu vei exagera cu celelalte feluri de mancare.

Ii poti consuma si saute si in diferite alte combinatii, precum cu legume cum ar fi ceapa, ciupercile, ardeiul sau broccoli.

2. Rosiile cherry
O portie de rosii cherry are in jur de 30 de calorii si micile legume sunt cat se poate de gustoase, colorate si ideale atat ca garnitura, cat si ca gustare.

In plus, pentru ca sunt atat de slabe din punct de vedere caloric, poti sa te bucuri de ele dupa pofta inimii.

3. Albus de ou
Albusul de ou are proteine pure si doar 17 calorii, ceea ce il face un ingredient excelent pentru un mic dejun sanatos si slab. Fa dimineata o omleta din 4-5 albusuri amestecate cu legume, verdeturi, putin sos de rosii, si-ti vei incepe ziua in forta, fara a te simti molesit ulterior.

4. Sifon aromat natural
Daca te-ai plictisit de apa plata si vrei ceva carbogazos, dar si cu putina aroma, incearca sifon sau apa minerala in care sa pui bucatele de mar verde, cirese si rodii sau chiar vanilie. Aceasta bautura nu va contine zahar sau alti indulcitori, ci va fi naturala.

5. Castravete
Castravetele este unul dintre cele mai bune alimente, mai ales ca fereste si de balonare. Este incarcat de apa si sarac in sodiu, avand extrem de putine calorii. Poti manca un castravete intreg fara sa ai parte de mai mult de 45 de calorii, asa ca oricand poti apela la o asemenea gustare.

6. Popcorn
Un bol de popcorn in care nu ai adaugat alte ingrediente, precum untul, de exemplu, are 30 de calorii si poti sa le faci extrem de simplu, la cuptorul cu microunde. 

Nu mai adauga sare, unt si diverse alte lucruri care sa inmulteasca numarul caloriilor. Daca vrei sa te rasfeti neaparat, poti rade putin parmezan.

7. Castane de apa
Castanele de apa sunt tuberculii comestibili ai unei plante acvatice asemanatoare ierbii, care creste in mlastini. Exista multe varietati ale acestei plante: Eleocharis dulcis, quisetina, indica, plantaginea, plantaginoides, tuberosa, tumida, insa prima ramane cea mai cautata. Castanele de apa sunt crocante si pot inlocui cu succes chipsurile din cartofi. Le poti gasi in supermarket, conservate.

Le poti amesteca cu pui, peste si salata de ton.

8. Grepfrutul
Grepfrutul este proaspat, revigorant fiind disponibil in toate sezoanele si indeosebi recomandat iarna. Un fruct mare are in jur de 120 de calorii. In plus, pentru ca trebuie sa stai sa alegi pulpa cu atentie, vei manca incet, asa cum este recomandat sa faci intotdeauna. 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

creveti rosiile cherry castravete popcorn grepfrutul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1412 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014679 (s)