News Flash:

8 alimente pentru ochi mai sanatosi

12 August 2017
660 Vizualizari | 0 Comentarii
De multe ori ati auzit ca morcovii sunt cei mai indicati atunci cand vine vorba de sanatatea ochilor si asta deoarece contin beta-caroten, care ajuta la buna functionare a retinei. Astfel iti vei imbunatati vederea si vei preveni afectiunile datorate inaintarii in varsta.
Sa stiti ca mai sunt si alte alimente indicate pentru a avea ochi sanatosi si anume:

1.Pestele gras
Acesta mentine sanatoase si functionale membranele celulare, care pastreaza sanatatea ochilor si asta pentru ca este bogat in acizi grasi precum Omega 3. Studiile au confirmat ca persoanele care consuma rar peste, se confrunta cu sindromul ochilor uscati si cu tulburari de vedere. Alti acizi grasi pe care ii contine ar fi DHA (ACID DOCOSAHEXANOIC) si EPA (ACID EICOSAPENTANOIC), esentiale pentru buna functionarre a intregului organism si nu doar a ochilor.

Exercitiu tibetan pentru ochi sanatosi


2.Semintele de struguri
Acestea asigura o buna circulatie periferica, dar favorizeaza si circulatia vaselor capilare. Cine nu stia, strugurii ajuta ochiul mai ales in timpul vederii nocturne.


3.Fructele mov
Este important sa consumam alimente bogate in antioxidanti activi, iar fructele mov contin din plin. Culoarea lor este data de antioxidanti. Consumul lor ajuta la imbunatatirea fluxului sanguin de la nivelul capilarelor ochiului. Asta ajuta ochiul sa se adapteze mai usor cand se schimba lumina, iar vederea va fi mult mai clara.
Fructele mov sunt:
Afinele
Coacazele
Murele
Prune


4.Ouale
Acestea sunt bogate in lecitina, luteina, cisteina, sulf si amino-acizi. Sunt esentiale pentru buna functionare a ochilor, iar in plus va protejeaza de cataracta. Galbenusul, in special, contine antioxidanti si zinc, ce au rolul de a preveni afectiunile oculare specifice batranetii.


5.Usturoi si ceapa
Sunt si ele bogate in sulf, care este indispensabil in producerea unui antioxidant ce poarta numele de glutemina. Este esential nu doar pentru sanatatea ochilor, ci pentru intreg corpul.

6.Migdalele
Contin o cantitate mare de vitamina E, necesara pentru incetinirea procesului de imbatranire, iar un pumn de migdale pe zi este mai mult decat suficient.

Solutii eficiente pentru probleme cu ochii


7.Citrice
Sunt o explozie de vitamina C, necesara sanatatii ochilor. In plus, previn afectiunile oculare specifice inaintarii in varsta. Citricele merg consumate simple sau sub forma de sucuri naturale detoxifiante. Acestea din urma le recomand mai mult, deoarece poti amesteca mai multe fructe in blender si sa obtii un suc mai concentrat in vitamine si antioxidanti. In plus, va intaresc sistemul imunitar si imbunatatesc toate functiile organismului, pe langa faptul ca va mentin in forma si va feresc de alte afectiuni de sanatate.


8.Legumele verzi (in special cele cu frunze verzi)
Acestea contin antioxidanti precum luteina si zeaxantina si au rolul de a proteja ochii de radicalii liberi. Se recomanda si consumul de legume galbene si rosii, intrucat sunt si ele surse bogate in antioxidanti. Este foarte important sa abordati o dieta sanatoasa si ce poate fi mai sanatos decat o dieta care consta in salate? Aveti o multime de legume din care puteti alege ca sa va bucurati atat papilele gustative cat si ochii. Plus de asta, sunt foarte consistente, nici nu ingrasa si sunt destul de accesibile. In mod cert costa mai putin decat produsele procesate sau alimentele de tip fast food. Salatele, la fel ca si sucurile naturale de fructe, va ajuta sa va detoxifiati si sa va protejati organismul de radicalii liberi.


morcovii sanatatea ochilor beta-caroten 4 ouale 6 migdalele 7 citrice
Distribuie:  

Realitatea.net

Playtech.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1568 (s) | 35 queries | Mysql time :0.020142 (s)