News Flash:

8 alimente care trebuie inlocuite daca vrei sa scapi de grasimea abdominala

27 Iunie 2011
9545 Vizualizari | 0 Comentarii

Grasimea abdominala este mai greu de eliminat decat cea din alte zone ale corpului. In afara de exercitii fizice facute regulat, ar trebui sa faci si cateva schimbari in dieta. Iata cateva alimente care trebuie inlocuite daca vrei sa scapi de grasimea abdominala, potrivit fitbie.msn.com: 

1. Pesmetul inlocuit cu fulgi de ovaz sau tarate
Daca deja ai inlocuit orezul alb cu cel brun si painea alba cu cea din cereale integrale, pentru a consuma mai multe fibre, mai poti face si alte schimbari, cum ar fi sa folosesti fulgi de ovaz macinati sau tarate in loc de pesmet. De asemenea, poti sa adaugi putin ovaz in supa de pui. 

Un studiu realizat in 2008 a aratat ca persoanele care marisera cantitatea de cereale integrale consumata aveau sanse mai multe sa slabeasca decat cele care mancau cereale in variante procesate. 

5 sfaturi pentru a scapa de burta pentru cei care lucreaza la birou 

2. Untul inlocuit cu avocado
Aceasta schimbare poate fi cam costisitoare, dar este eficienta si nici nu vei simti vreo diferenta la gust. Spre exemplu, atunci cand faci o prajitura cu unt, inlocuieste jumatate din cantitatea necesara din acesta cu avocado pasat.

Aceasta schimbare simpla va reduce continutul de grasime cu pana la 40% si va taia din numarul de calorii aproape la fel de mult. In plus, organismul va primi grasimi mononesaturate, mai sanatoase decat cele saturate din unt. 

3. Cartofii si orezul inlocuiti de conopida
Conopida constituie un inlocuitor perfect pentru orez si cartofi, alimente care sunt bogate in carbohidrati. Foloseste un robot de bucatarie pentru a o marunti sau da-o prin razatoare, in asa fel incat sa obtii bucati de marimea boabelor de orez, apoi caleste-o putin in ulei de masline. 

7 obiceiuri care favorizeaza depunerea grasimii in zona abdominala 

Conopida are un indice glicemic mai mic decat orezul, astfel ca nivelul de zahar in sange nu va creste ca dupa un consum de orez (in acest caz poate duce si la pofte pentru mai multi carbohidrati). 

4. Salata iceberg inlocuita cu spanac
Atunci cand vine vorba de slabit, orice leguma este indicata, insa, daca poti alege, opteaza pentru cele cu frunze de un verde inchis, cum ar fi spanacul, in locul celor cu frunze de un verde deschis, precum salata iceberg. 

Cantitatea de fibre este cam aceeasi, dar spanacul are mai multi nutrienti. Acesta este mai bogat in fier si contine de trei ori mai mult acid folic fata de salata iceberg. Iar un studiu a aratat ca persoanele care aveau un nivel ridicat de folati in organism au slabit cu aceeasi dieta de 8 ori mai mult fata de cei care aveau un nivel mai mic din acest nutrient. 

5. Chipsurile, covrigeii si biscuitii inlocuiti cu nuci si seminte
Atunci cand vrei sa rontai ceva, evita covrigeii, chipsurile, biscuitii si mananca nuci, alune si seminte crude. Acestea sunt bogate in grasimi mononesaturate, iar cercetarile arata ca cei care consuma doua sau mai multe portii pe saptamana din acestea au un risc mai mic de a se ingrasa decat ceilalti. Atentie insa la excese! Nucile si semintele sunt destul de calorice. 

Grasimea din jurul taliei si bolile coronariene, combinatie mortala 

6. Smantana inlocuita cu iaurt
Inlocuind smantana cu iaurt nu numai ca vei consuma mai putine grasimi si calorii, dar vei oferi organismului si mai mult calciu. Conform unui studiu, cei care au mancat trei portii de iaurt zilnic au pierdut cu 81% mai multa grasime din zona abdominala decat cei care au consumat o singura portie. 

7. Ciocolata cu lapte inlocuita de ciocolata neagra
Ciocolata neagra nu numai ca este mai bogata in grasimi mononesaturate, sanatoase, dar este si mai consistenta, datorita continutului mai mare de cacao, ceea ce face sa fie mai satioasa, astfel ca iti este mai usor sa nu mananci mai mult de o bucata-doua. 

8. Faina inlocuita cu fasole
Desi pare ciudat, daca inlocuiesti o parte din faina pe care o pui la negrese, spre exemplu, cu fasole fiarta si pasata, vei obtine o prajitura cu mai multe fibre. 

Iar in ceea ce priveste gustul, un sondaj realizat in 2005, la care participantii au primit negrese gatite astfel, dar fara sa stie ce contin, a aratat ca acesta este aproape neschimbat. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

grasimea abdominala
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1470 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013367 (s)