News Flash:

7 variante de mic dejun care nu-ti afecteaza silueta

3 Aprilie 2011
10597 Vizualizari | 0 Comentarii

Un mic dejun potrivit te ajuta sa-ti incepi ziua in forma maxima si-ti furnizeaza energie pentru intreaga zi. Micul dejun nu numai ca mareste puterea de munca si rezistenta necesara desfasurarii activitatilor pe parcursul zilei, dar are si un efect pozitiv asupra dispozitiei generale.   

Micul dejun care arde calorii

La fiecare masa principala (mic dejun, dejun si cina) este obligatoriu sa consumam o portie de glucide lente (care contin amidon), adica la micul dejun nu trebuie sa lipseasca: 1 felie de paine, 3-4 linguri cereale de mic dejun sau müsli, 1 cana de lapte sau 200 g (3-4 linguri) de branza proaspata de vaci. Iata cateva variante de mic dejun care nu-ti afecteaza silueta, propuse de nutritionistul Mihaela Bilic in eva.ro:
  
1. 1/2 castron de fulgi de cereale integrale + 1 cana de lapte cu 1,5% grasime
2. 1 felie de paine integrala cu somon afumat, 5 masline + 1 ou fiert
3. 3 pesmeti (felii mici de paine gata prajita) cu crema de branza light + 1 rosie, 1 castravete

Proteinele bune pentru micul dejun

4. 1 felie de paine unsa cu unt si gem + 1 cana de lapte
5. 1 felie de paine, 2 felii sunca slaba (muschi file, cotlet, piept de pui afumat) + 1 iaurt mic/150 g.
6. 1 cutie (200 g) branza proaspata de vaci + 5 masline + 1 ardei gras, 1 castravete
7. omleta din 2 oua (simpla sau cu sunca, ciuperci, marar) prajita in tigaie antiaderenta fara ulei + 2 pesmeti (felii mici de paine gata prajita) + 1 rosie.

Citeste si: 

Nutritionistii britanici au descoperit in ce consta micul dejun ideal. Vezi ce trebuie sa mananci pentru a te mentine sanatos 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

mic dejun
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1735 (s) | 34 queries | Mysql time :0.027143 (s)