News Flash:

7 secrete pentru a slabi mai usor

18 Aprilie 2011
3125 Vizualizari | 0 Comentarii
Nu sari peste micul dejun daca vrei sa slabesti

1. Fa-ti timp pentru ceai
Femeile cu cel mai mare aport de catechine, antioxidanti din ceai care accelereaza arderea grasimilor, castiga mai putina greutate in decursul a 14 ani decat cele care nu au obiceiul de a consuma ceai, dupa cum arata un studiu publicat in Jurnalul American de Nutritie Clinica. Ceaiul alb si verde are cele mai multe catechine.

2. Muta-ti antrenamentul fizic dimineata
Miscarea de dinainte de micul-dejun te ajuta sa slabesti mai repede, dupa cum arata un studiu aparut in Jurnalul de Fiziologie. Exersatul pe stomacul gol imbunatateste toleranta la glucoza, ceea ce incetineste procesul de depunere a grasimilor. 

Sportul fara dieta nu te ajuta sa slabesti 

6 greseli pe care le faci la sala de sport si care te impiedica sa slabesti 

3 ponturi pentru a combina eficient dieta cu sportul. Vezi cum trebuie sa te alimentezi si sa te hidratezi in timpul antrenamentului 

3. Nu sari peste micul dejun
Daca nu ai deja obiceiul de a servi micul-dejun in fiecare dimineata, este timpul sa o faci. Cei care procedeaza astfel au in medie o talie cu 5 cm mai subtire decat celelalte persoane. Masa de dimineata iti mareste rata metabolismului si micsoreaza numarul de enzime ce provoaca colesterol in exces.

Proteinele bune pentru micul dejun

4. Savureaza-ti mancarea
Daca mananci incet, cu siguranta te vei mentine mai slaba. Persoanele care au mancat o inghetata in 30 minute au avut o senzatie de satietate mai puternica si pentru mai multa vreme decat aceia care au mancat mai repede, arata un studiu publicat in Jurnalul de Endocrinologie si Metabolism. Renunta la factori perturbatori precum televizorul sau calculatorul si concentreaza-te asupra farfuriei din fata ta.

5. Mananca dupa un orar bine stabilit

Daca vei manca la aceleasi ore in fiecare zi, iti va fi mai usor sa iti mentii greutatea si chiar sa slabesti. Cand soarecii din cadrul unui experiment de la Institutul de studii Biologice din Callifornia au mancat la ore prestabilite si au facut o pauza de 12 ore pe timpul noptii, ficatul lor a produs enzime care ardeau mai mult zahar si grasimi decat cei care nu se hraneau la ore fixe.

6. Bea apa cat mai multa
Persoanele care beau 2 pahare de apa inainte de mese pierd cu 2,5 kilograme mai mult decat acelea care nu se hidrateaza cum trebuie. Apa umple stomacul, asa ca dupa ce consumi cele 2 pahare vei servi cu 75-90 calorii in minus. Fie ca mananci acasa, fie la restaurant, este un truc deloc de neglijat.

7. Cantareste-te
Persoanele care se cantaresc cel putin o data pe saptamana pierd mai multe kilograme decat acelea care nu isi monitorizeaza frecvent greutatea. In plus, procedeul este bun si pentru cei care nu vor sa slabeasca, ci doar sa se mentina, pentru ca in acest fel pot observa cea mai mica schimbare a greutatii.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

catechine
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1793 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022505 (s)