News Flash:

7 pasi pentru un abdomen plat in 7 zile

9 Iulie 2019
539 Vizualizari | 0 Comentarii
abdomen plat

Nu ai reusit sa ajungi la sala in ultima perioada deoarece esti prea ocupata cu munca (sau comoditatea si-a spus cuvantul) si ai realizat ca intr-o saptamana trebuie sa mergi la nunta celei mai bune prietene? Toate astea te fac sa te gandesti ca varianta cea mai potrivita pentru probleme tale este sa ai un abdomen plat, asa-i? Doar tine cont de cei 7 pasi pe care i-am pregatit pentru tine si rezultatele nu vor intarzia sa apara.

1. Fa-ti o rutina de exercitii. Daca vrei sa ai muschi si sa scapi de grasime in acelasi timp, trebuie sa iti organizezi cateva exercitii pe care sa le urmezi trei zile pe saptamana. Cum poti face asta? Introdu in programul tau fizic flotari si tractiuni, fiecare in set de cate 15 repetari. Nu uita sa iei o pauza intre cele doua timp de un minut, sarind coarda. Asa vei arde in jur de 500-600 calorii la fiecare exercitiu de acest fel.

2. Fa abdomene. Daca iti doresti sa scapi repede de aspectul neplacut al abdomenului tau, atunci fa de 3 ori pe saptmana abdomene. Un set de 20 de abdomene ar trebi sa iti fie de mare folos. De asemenea, incearca si exercitiile de tip plank (stai nemiscata, spirijinindu-te in maini, la fel cum ai face o florate) timp de 30-60 de scunde, de 4 ori te vor ajuta sa ajungi la rezultatele dorite.

3. Ai grija de alimentatia ta. Mancarea pe care o consumi in acesta perioada este un factor vital pentru schimbarea pe care ti-o doresti. Fructele si legumele, precum si puiul si pestele sunt cateva dintre alimentele cu care trebuie sa inlocuiesti produsele bogate in zahar.

4. Evita sarea. Pentru a reduce retentia de apa, trebuie sa reduci si cantitatea de sare pe care o consumi. Iti poti condimenta mancarea cu alte ingrediente in schimb.

5. Hidrateaza-te. Consumul de apa are doua avantaje pentru tine – iti ofera o piele stralucitoare si un abdomen plat. Nu doar apa este cea care te ajuta in acest proces, poti consuma ceaiuri verzi cu concentratie crescuta de antioxidanti si fresh-uri. In plus, poti incerca apa cu infuzie din diferite fructe pentru a-i da un gust diferit.

6. Stai departe de alcool. Alcoolul te poate balona. Pentru a avea abdomenul perfect pe care ti-l doresti incearca sa eviti intreaga saptamana consumul de alcool. Chiar si acel pahar de vin de la cina te poate afecta. 

7. Spune adio stresului. Stresul si anxietatea pot grabi producerea unui hormon numit cortisol, care provoaca cresterea in greutate chiar in zona abdomenului, asa ca incearca sa te relaxezi. Mediteaza, citeste in fiecare seara. Incearca sa iti oferi cel putin o jumatate de ora de relaxare. sursa: elle.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

grasime burta abdomen plat diete slabire
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2358 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014723 (s)