News Flash:

7 pasi pentru a scapa de burta pana la Revelion

28 Decembrie 2011
2261 Vizualizari | 0 Comentarii

Un abdomen plat si tonifiat presupune atat o dieta adecvata, cat si practicarea cu regularitate a anumitor exercitii. Sedentarismul, obezitatea, constipatia, balonarea sunt cateva dintre cauzele care ne impiedica sa avem un abdomen asa cum ni-l dorim. Iata cativa pasi pentru a scapa de burta pana la Revelion, potrivit Eva:

1. Fara prajeli!
Chiar daca la serviciu esti mereu pe fuga si ti-e mult mai comod sa cumperi o portie de cartofi prajiti, ar fi mult mai indicat daca ai renunta la acest obicei. Mananca la cantina firmei sau comanda on-line ceva fara prajeli. Daca nu ai bani pentru asta, trezeste-te mai devreme cu cateva minute si pune-ti la pachet! Si incearca sa mananci mai putin sarat. Inca ceva: renunta la "rontaielile" dintre mese si dupa ora 18 fereste-te de cruditati (acestea fermenteaza mai greu, iar consecinta este balonarea). De altfel, este indicat sa nu mananci nimic cu patru ore inainte de culcare. 

2. Bea apa
Daca bei zilnic cate doi litri de apa, te vei hidrata corect.  In felul asta vei elimina toxinele. E indicat sa renunti la cafea, sucuri acidulate si la alcool. 

3. Mananca incet
Cand mananci lacom sau cand vorbesti cu gura plina, inghiti si mult aer. La fel se intampla si atunci cand bei repede. Aer inghitit inseamna balonare, iar de aici rezulta burta nedorita. Atentie mare si la guma de mestecat! 20-30 de minute ar trebui sa fie suficiente pentru a mesteca o guma. 

4. Mergi pe jos
Daca n-ai timp pentru sala ori pentru abdomene facute acasa, poti apela la cateva mici trucuri ca sa mai arzi din rezervele de grasime. Cel mai simplu este sa mergi pe jos. Daca locul de munca este aproape de casa, trezeste-te mai devreme si ia-o la pas. Daca e prea departe, coboara din masina inainte cu cateva sute de metri si mergi in ritm vioi. Nu mai lua liftul (macar pentru cateva etaje) si nu mai folosi scarile rulante. Si inca ceva: plimba-te! Daca ajungi prea tarziu acasa e utila si o plimbare in jurul blocului sau pana la chioscul din colt. Atentie! Toate astea trebuie facute in ritm sustinut, zi de zi.

5. Danseaza!
N-ai timp sa mergi la sala, pentru ca mereu ai altceva de facut, nu-i asa? Ei bine, atunci da drumul la muzica si danseaza in casa! Poti sa dansezi si in timp ce dai cu aspiratorul sau stergi praful. Iar daca ai copiii acasa, danseaza cu ei! Va fi o distractie de nota 10! Si burta va mai scadea un pic... Poti sa apelezi si la dansul cu cercul, care te va obliga sa faci si mai mult efort.

6. Nu uita de masaj
Daca nu ai timp sau bani pentru a apela la servicii profesionale de masaj, poti incerca sa-l faci singura. Este de preferat sa folosesti in fiecare zi o perie de masaj. Trebuie sa masezi burta in sensul acelor de ceasornic, cinci minute.

Totodata, este indicat sa amesteci sare de baie cu gel de dus si sa masezi burta, cu miscari circulare. Dupa clatire, aplica un strat subtire de crema anticelulitica. 

7. Adopta o postura frumoasa
Chiar daca ai burta, asta nu inseamna ca trebuie sa stai cocosata sau sa-ti ascunzi sanii. Mergi drept, stai corect pe scaun, tine capul sus (nu foarte sus), zambeste si nu te gandi mereu la colaceii de la burta. Scoate pieptul inainte, nu ridica rigid umerii si trage abdomenul! Iar la toata postura asta adauga o tinuta corespunzatoare, care sa acopere talia.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fara prajeli bea apa mananca incet danseaza
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1439 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012872 (s)