News Flash:

7 obiceiuri care favorizeaza depunerea grasimii in zona abdominala

15 Iunie 2011
3853 Vizualizari | 0 Comentarii

Este inestetica, dar mai grav, iti pune in pericol sanatatea. Grasimea abdominala este un factor de risc important pentru hipertensiunea arteriala, bolile cardiovasculare, cancer si diabet. Potrivit medicilor, talia unei femei nu ar trebui sa depaseasca 80 de centimetri, in timp ce barbatii ar trebui sa-si faca griji daca depasesc 90. Pe langa exercitiile fizice si controlarea dietei ar trebui sa faci si cateva schimbari in stilul de viata. Iata cateva obiceiuri care favorizeaza depunerea grasimii in zona abdominala, potrivit Eva:

1. Fumatul
Poate ca acest obicei iti reduce apetitul si astfel te scapa de cateva kilograme, dar studiile arata ca fumatul influenteaza zonele in care se acumuleaza grasimea. Un studiu recent condus de specialistii britanici a aratat ca fumatorii au dimensiunea taliei mai mare decat nefumatorii. Cercetari anterioare au demonstrat ca grasimea abdominala predispune la numeroase probleme de sanatate precum dementa, cancer pancreatic, diabet, infertilitate, hipertensiune arteriala si boli cardiovasculare. 

2. Consum excesiv de alcool
Un paharel din cand in cand nu face rau nimanui, insa cand faci din consumul de alcool un obicei, este foarte probabil sa te trezesti cu burta de toata frumusetea. Alcoolul afecteaza capacitatea ficatului de a metaboliza grasimea. De asemenea, baturile alcoolice pot fi adevarate bombe calorice. Vinul rosu este poate cea mai buna bautura alcoolica pentru tine si asta pentru ca, potrivit cercetatorilor, te ajuta in lupta impotriva grasimii.

3. Stresul
Nu iti aduce doar riduri si fire de par albe, ci si kilograme si centimentri in plus la talie. Studiile au descoperit ca un nivel ridicat de cortizol, hormonul eliberat in situatiile stresante, favorizeaza acumularea de grasime abdominala. Incearca cateva metode de relaxare si nu lasa stresul sa-ti afecteze sanatatea si silueta.

4. Postura gresita
Pe langa faptul ca-ti va da mai multa incredere in tine, o postura corecta te va ajuta sa-ti incordezi muschii abdomenului, cat si ai spatelui. Trage burta, incordeaza muschii abdominali si efectele vor fi surprinzatoare. In plus, acest mic exercitiu te va ajuta sa lucrezi muschii de la nivelul abdomenului. Pentru o postura corecta, indreapta spatele, astfel incat atunci cand stai in picioare, capul, spatele si picioarele sa formeze o linie dreapta.

5. Nu tii cont de regula celor 2 litri de apa pe zi
Apa joaca un rol important in procesul de slabire si mai ales in topirea grasimii din jurul abdomenului, spun nutritionistii. Corpul tau functioneaza mai bine cand este perfect hidratat. In plus, apa creste senzatia de satietate si te ajuta sa mananci mai putin. Asigura-te ca ai intotdeauna la indemana o sticla sau un pahar plin cu apa pentru a-ti potoli setea. 

6. Nu ai un program fix de somn
Nu o data ti s-a intamplat sa pierzi noaptea in fata calculatorului sau prin oras. Acest obicei nu este tocmai sanatos. Specialistii recomanda 6-8 ore de somn pe noapte. De asemenea, studiile au demonstrat ca oboseala nu numai ca ne imbatraneste, dar ne si afecteaza silueta. Potrivit acestora, starea de oboseala intensifica senzatia de foame si ne face mai vulnerabili in fata alimentelor bogate in calorii.

7. Sari peste mese si te infometezi pentru a slabi
Desi este prima solutie care iti vine in minte cand vrei sa dai jos cateva kilograme, nu este deloc eficienta. Din contra, sustin nutritionistii. Organismul va reactiona la infometare eliberand asa numitii hormoni ai stresului care favorizeaza depunerea grasimii.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

grasimea abdominala fumatul stresul postura gresita
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1446 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013727 (s)