News Flash:

7 exercitii yoga care iti imbunatatesc performanta sexuala

19 Octombrie 2011
2492 Vizualizari | 1 Comentarii

De secole, oamenii sunt interesati de imbunatatirea vietii sexuale. Sunt numeroase metode care te pot ajuta in acest sens, de la exercitii fizice, Pilates, Kegel, pana la medicamente si punerea in practica a unor fantezii sexuale. Si nu sunt singurele. Iata cateva exercitii yoga care iti imbunatatesc performanta sexuala:

1. Arcuirea coloanei vertebrale
Sprijina-te de podea in maini si in genunchi. Mainile trebuie pozitionate la nivelul umerilor iar ghenunchi sunt la acelasi nivel cu soldurile.

Cand inspiri, arcuieste-ti spatele si priveste in tavan. Cand expiri, lasa-ti capul sa cada in fata, astfel incat barbia sa atinga pieptul. Repeta de 6 ori, marind de fiecare data viteza de executie a fiecarei miscari. Cea mai rapida trebuie sa fie ultima repetare.

2. Exerseaza pozitia cobrei
Aseaza-te cu fata in jos cu picioarele apropiate si cu degetele de la picioare indreptate in spate. Mainile trebuie puse pe podea aproape de corp. Pe masura ce inspirati aer, impinge incet cu mainile, ridicand capul si pieptul de la podea si dandu-va capul in spate. Ramai sus timp de 10-20 secunde, dupa care revii usor in pozitia initiala.

3. Pozitia copacului
In picioare corpul drept cu picioarele apropiate. Ridica piciorul drept. Usor membrul drept punand talpa piciorului pe interiorul pulpei stangi. Ridica mainile deasupra capului la distanta umerilor, cu palmele una spre cealalta. Tineti umerii jos. Repeta, de data aceasta stand pe piciorul drept si ridicandu-l pe celalalt.

4. Pozitia fluturelui
Acest exercitiu antreneaza mai mult mobilitatea muschilor din zona interioara a coapselor si tonusul acestora. Va asezati pe podea, va lipiti talpile si incercati sa aduceti bazinul cat mai aproape de talpile fixate pe podea. Urmatoarea etapa a exercitiului consta in lipirea genunchilor de podea. Apasati cu palmele genunchii in mod repetat si rapid (cu miscari asemanatoare aripilor fluturasului) pana cand veti ajunge sa atingeti cu genunchii podeaua. Ultima etapa a exercitiului consta in atingerea talpilor cu trunchiul. Trageti cat mai mult trunchiul peste picioare pana cand reusiti sa le atingeti si ramaneti ulterior in aceasta pozitie 2-3 minute.

5. Podul
Se porneste din pozitia culcat cu spatele pe sol. Se indoaie genunchii, astfel incit calcaiele sa ajunga cat mai aproape de bazin, plasandu-se de o parte si de alta a acestuia. Talpile vor ramane paralele pe sol, pe intrega durata a executiei acestei posturi. Umerii raman pe sol iar bazinul se impinge cat mai sus cu putinta. Se trag gleznele cu bratele, astfel incat extensia spatelui sa devina ampla. Se ramane in aceasta postura 60 de secunde pana cand respiratia devine calma si profunda.

6. Lumanarea
Ridica usor picioarele si apoi trunchiul, pana ajungi in pozitie verticala. Mainile, sprijina trunchiul cu palmele asezate la baza coastelor. Barbia preseaza pieptul. Intregul corp se sprijina pe brate, umeri, gat si cap. Revino in pozitia initiala.

7. Pozitia Savasana
Intins pe jos, cu mainile la un unghi de aproximativ 40 de grade si picioarele usor departate si ochii inchisi. Relaxeaza-te. Imagineaza-ti ca fiecare componenta a corpului tau este relaxata si eliberata de orice tensiune. Ramai intins timp de 5 minute, permitandu-i intregului organism sa se relaxeze. Practicarea repetata va permite sa pastrati corpul si mintea calme.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pozitia copacului pozitia fluturelui podul lumanarea
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Xadrian  | #527
I'm impressed! You've maneagd the almost impossible.
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1690 (s) | 34 queries | Mysql time :0.035891 (s)