News Flash:

7 exercitii care te scapa de burta intr-o saptamana

12 Septembrie 2016
2777 Vizualizari | 0 Comentarii
Celebrul Dr. Oz a intocmit o lista cu cele mai bune exercitii fizice pentru a scapa de grasimea de pe abdomen. Timp de o saptamana trebuie sa recurgi la un set de exercitii care-ti vor tonifia abdomenul.
Pentru a scapa de grasimea din zona abdominala trebuie sa limitezi consumul alimentelor nesanatoase si sa compensezi prin introducerea in alimentatia ta zilnica a fructelor si legumelor proaspete, a sucurilor stoarse in casa si a ceaiurilor din plante medicinale care ajuta la reglarea digestiei. Pe langa alimentatie este esential sa stabilesti un set de exercitii fizice care lucreaza musculatura din zonele cu probleme. 
Iata ce exercitii iti rcomanda Dr. Oz pentru a scapa de burta intr-o saptamana:
LUNI
Din pozitia culcat pe spate, cu mainile indoite sub cap, ridica genunchii pana la cap ridicand putin capul de pe podea. incearca sa duci genunchii cat mai aproape de frunte, dupa care revino in pozitia de start. Executa 10-15 miscari din acest exercitiu. 
MARtI
Stai in picioare, ridica mana dreapta si du-o indoita usor spre stanga. Ridica piciorul drept astfel incat genunchiul sa ajunga la nivelul soldurilor si roteste-l pana intalneste cotul mainii ridicate, dupa care revino in pozitia de start. Repeta miscarea si pentru cealalta parte a corpului, cate 10-15 reprize pentru fiecare.
MIERCURI
Din pozitia culcat pe spate, picioarele indoite putin si mainile pe langa corp, ridica genunchii astfel incat sa apara paralel cu corpul tau. Mentine pozitia timp de 8-10 secunde si repeta de cel putin 5 ori.
JOI
Din pozitia culcat pe spate, ridica picioarele astfel incat sa formeze un unghi de 90 de grade si indoaie putin genunchii.
Pozitioneaza-ti mainile sub zona lombara si coboara piciorul stang pana aproape de podea, dupa care adu-l in pozitia initiala. Repeta aceeasi miscare cu piciorul drept. Executa pana la 20 de miscari pentru fiecare picior.
VINERI
Din pozitia culcat, ridica picioarele la 90 de grade. Pune o mana pe abdomen si cealalta pe langa corp. Desfa picioarele cat de mult poti mentinand abdomenul incordat, dupa care revino in pozitia initiala. Gandeste-te ca mimezi miscarile aripilor unui fluture. Executa aceasta miscare de 10 ori. 
SaMBaTa
Stai in pozitia culcat pe spate, cu mainile intinse si ridicate pe langa cap. intareste muschii abdominali si ridica deodata mainile, cat si picioarele de pe sol, mentinand 15 secunde aceasta postura. Apoi fara ca mainile si picioarele sa atinga solul, roteste-ti corpul astfel incat sa ajungi pe burta. Mentine aceasta postura timp de 15 secunde, dupa care revino in pozitia de start. Repeta exercitiul complet de cel putin 4 ori. 
DUMINICa
intinde-te pe spate cu genunchii putin indoiti, talpile pe sol si manile pe langa corp. Contracta abdomenul, inspira adanc si expira ridicand pelvisul, astfel incat sa formeze o linie dreapta cu partea de sus a corpului. Mentine pozitia 5 secunde, dupa care revino la pozitia initiala. Repeta exercitiul de cel putin 10 ori. 
sursa: eva.ro

dr oz exercitii fizice abdomen luni marti miercuri joi vineri sambata
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1575 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014374 (s)