News Flash:

7 beneficii ale sportului in timpul sarcinii

5 Aprilie 2011
3667 Vizualizari | 0 Comentarii

Specialistii Colegiului de Obstetrica si Ginecologie din SUA recomanda gravidelor sa faca, zilnic, 30 de minute de exercitii moderate. Inainte insa de a incepe orice program fizic, este bine sa te consulti cu medicul care-ti supravegheaza sarcina. Iata cateva dintre beneficiile sportului in timpul sarcinii:

1. Imbunatateste circulatia si pastreaza elasticitatea miocardului
Exercitiile fizice iti vor intari sistemul cardiovascular, deci nu vei obosi foarte repede. De asemenea, cu o musculatura intarita vei putea face fata mai usor activitatilor zilnice, cum ar fi cumparaturile.

2. Usureaza travaliul si nasterea
Cu cat te vei afla intr-o forma fizica mai bune, cu atat vei putea trece mai usor peste travaliu si procesul nasterii! Se spune ca efortul despus in timpul aducerii pe lume a unui copil este echivalent cu cel al unei curse maraton, cere determinare si concetrare.

 

Astfel, gimnastica din timpul sarcinii te poate pregati mai bine pentru acest mare eveniment din viata ta

Exercitii fizice interzise in perioada sarcinii

3. Amelioreaza durerile specifice sarcinii
In timpul exercitiilor, muschii se vor intari si se vor intinde, iar corpul tau nu va resimti asa de tare durerile specifice sarcinii. Mersul pe jos iti imbunatateste circulatia, iar inotul muschii abdominali.

Consulta un instructor pentru gravide care iti va spune mai multe despre gimnastica recomandata femeilor insarcinate.

3 dureri frecvente in timpul sarcinii

4. Vei dormi mai bine
Atunci cand ai burtica mare si, in plus, intre 10 si 15 kilograme in plus, poate si mai bine, este greu sa gasesti o pozitie confortabila. Dar exercitiile fizice facute zilnic te vor obosi indeajuns incat sa adormi imediat si adanc.

5. Reduce stresul
Sa ai un copil este o mare incercare, o schimbare a modului de viata, o decizie care poate parea coplesitoare. O modalitate buna de a alunga acest stres este dansul, un altfel de exercitiu fizic, care iti va aduce o stare de spirit foarte vesela.

6. Imbunatateste imaginea de sine
Se stie ca te simti mai bine atunci cand arati bine. Chiar daca esti insarcinata, exercitiile fizice te vor ajuta sa nu iei foarte mult in greutate si sa poti reveni cat mai repede dupa nastere al formele dorite.

7. Slabesti mai repede
Acesta se pare ca este un motiv suficient pentru gravide ca sa inceapa sa faca exercitii fizice. Pentru ca ti-ai mentinut conditia fizica si in timpul sarcinii, corpul tau se va reface mult mai usor dupa nastere si vei scapa mai repede de kilogramele acumulate.

4 mituri despre exercitiile Lamaze

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1521 (s) | 34 queries | Mysql time :0.019483 (s)