News Flash:

7 alimente bogate in probiotice

21 Februarie 2012
3943 Vizualizari | 0 Comentarii

Probioticele sunt microorganisme vii care ajuta la stabilizarea echilibrului florei intestinale prin colonizarea directa a intestinului. Probioticele ajuta la functionarea corecta a organelor noastre. Iata cateva alimente care contin probiotice:

1. Iaurt, cas
Doua dintre cele mai bune surse de alimente probiotice sunt chiar iaurtul si casul, mai ales cele realizate din lapte de capra. Acesta are probiotice foarte bune cum ar fi bifidus, bulgaricus, acidophilus sau thermophilus.

Inainte de a cumpara aceste produse, asigura-te ca ai citit bine lista de ingrediente si ca pe aceasta nu se afla coloranti, indulcitori artificiali, sirop de porumb sau arome artificiale.

2. Chefir, lapte acru
Chefirul este similar cu iaurtul si este realizat dintr-o combinatie de lapte de capra si cereale fermentate. Chefirul are un continut de lactobacili si bifidus, dar si un soi de drojdie benefica si foarte bogata in antioxidanti.

3. Varza acra
Varza acra fermenteaza si produce astfel o multitudine de culturi vii si sanatoase, pe langa vitaminele A, B, C si E. In plus, varza murata actioneaza ca un antialergic, iar medicii recomanda sa consumam acest aliment cat mai des posibil.

4. Ciocolata neagra
Ciocolata cu un continut ridicat de cacao are de patru ori mai multe probiotice decat orice produs lactat, insa partea mai putin placuta este ca oricat ar fi de gustoasa, medicii recomanda consumarea acesteia in cantitati moderate.

5. Microalge
Spirulina si algele verzi sunt de asemenea alimente cu un continut ridicat de probiotice cum ar fi Lactobacillus si Bifidobacteria, extrem de benefice pentru tractul digestiv. Desi sunt mai greu de procurat si nu au un gust foarte ademenitor, microalgele sunt foarte sanatoase.

6. Muraturi
Muraturile fermentate natural  sunt si ele foarte bogate in bacterii bune. Solutia formata din sare de mare si apa incurajeaza dezvoltarea probioticelor si ofera astfel muraturilor o serie de avantaje pe care le aduce sistemului digestiv.

7. Ceai Kombucha
Ceaiul Kombucha este o forma de ceai fermentat cu un continut ridicat de probiotice  perfecte pentru un intestin sanatos. Cu toate acestea, ceaiul Kombucha nu este potrivit pentru oricine si este contraindicat persoanelor care sufera de candidoza.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

probioticele iaurt cas varza acra ciocolata neagra microalge muraturi
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1516 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014159 (s)