News Flash:

6 strategii de accelerare a metabolismului

13 Septembrie 2017
384 Vizualizari | 0 Comentarii
Ai un metabolism lent si ti se pare ca el e singurul vinovat pentru faptul ca nu slabesti? Exista tot felul de strategii care te ajuta sa il pui in miscare, de la programul meselor, la ora de culcare.

Nu esti fericita cu faptul ca ai un metabolism lent? Self.com a scris sase strategii care ar trebui sa puna in miscare si cel mai lenes organism. Conteaza orele la care mananci, momentul cand faci sport, durata timpului de odihna si ora de culcare. Toate aceste lucruri te vor ajuta sa arzi mai multe calorii intreaga zi!

Ce sa faci daca ai un metabolism lent

1. Alege proteine
Proteinele ajuta la construirea muschilor, spune Roberta Anding, medic de la Academia de Nutritie si Dietetica din SUA. "Cu cat ai muschi mai supli, cu atat pierzi mai multe calorii", spune ea.

2. Creste arderile - Partea intai
Muschii unui om pot folosi numai 30 de grame de proteine odata, potrivit unui studiu. Mai mult decat atat, se transforma in grasime si se depoziteaza. Asa ca stabileste-ti un minimum de 46 grame de proteine pe zi.

Iata un exemplu de meniu care iti va fi de folos daca ai un metabolism lent:

Micul dejun: 170 grame de iaurt degresat cu 1/2 cana de fructe de padure si un latte slab (25 grame).

Pranz: Salata de baby spanac cu 50 de grame de peste si 1/3 cana de fasole neagra, plus o lipie si doua linguri de humus.

Cina: Stir-fry asiatic in care sa pui tofu, pastai de mazare, ardei rosu, tocat, muguri de fasole si orez brun, peste care presari doua linguri de fulgi de migdale.

Tot ce trebuie sa stii despre metabolism: ce este, care sunt factorii care il influenteaza si cum il poti accelera

3. Elibereaza-te de stres
E imposibil sa traiesti intr-o bula fara stres, dar anxietatea constanta poate determina glanda suprarenala sa elibereze prea mult cortizol. Acest hormon al stresului aflat in exces in organism poate sa-ti faca metabolismul sa depoziteze grasime.

4. Creste arderile - Partea a doua
Yoga poate reduce stresul, transmitand creierului sa scada nivelul de cortizol, potrivit unui studiu. Meditatia poate avea, si ea, acelasi efect. Gaseste forma potrivita tie de a-ti reduce stresul si creste nivelul de arderi din organism si astfel.

5. Fa cardio
Un singur set de 45 de minute de exercitii intense poate ajuta la cresterea ratei metabolice cu 37% vreme de 14 ore dupa ce faci exercitii.

6. Creste arderile - Partea a treia
"Un set de exercitii intense iti creste temperatura interna, produce niste inflamatii si iti epuizeaza stocurile interne de energie", spune David C. Nieman, profesor la Appalachian State University. "Dupa aceea, e nevoie de mai multa energie pentru ca trupul tau sa ajunga la starea normala de odihna", mai spune el. Daca ai un metabolism lent, e bine sa faci sport in intervale cu intensitate diferita. Dar, ca sa arzi calorii, trebuie sa faci sport una sau de doua ori pe saptamana, pentru 45 de minute, la intensitate crescuta. Dupa ce faci sport, relaxeaza-te si bucura-te ca mai arzi inca 200 de calorii stand pe canapea!


metabolism lent slabesti sport odihna
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1349 (s) | 24 queries | Mysql time :0.012746 (s)