News Flash:

6 sfaturi pentru o slabire sanatoasa fara mari eforturi

30 Martie 2012
1951 Vizualizari | 0 Comentarii

O cura de slabire drastica te va ajuta pe moment, insa odata ce ai revenit la vechile obiceiuri, silueta ta se va modifica din nou, iar uneori te vei trezi cu mai multe kilograme decat inainte de dieta. Cel mai important este sa-ti schimbi stilul alimentar si sa faci multa miscare. Doar o astfel de strategie garanteaza succesul.

Procesul de slabire poate fi foarte usor daca ai grija la ceea ce mananci, cand si cat consumi. Iata cateva sfaturi pentru o slabire sanatoasa, fara mari eforturi, potrivit Eva:

1. Alege mancarurile cat mai simplu gatite
Nu combina foarte multe alimente la aceeasi masa, ci incearca sa mananci cat mai simplu. De exemplu, la micul dejun un iaurt cu cereeale sau fructe, la pranz o ciorba de legume si o salata cu ton, iar la masa de seara o bucata de peste/pui cu legume la abur, ulei de masline si putin usturoi.

2. Nu renunta la untul de arahide
Daca alegi sortimente fara aditivi nocivi sau daca te mobilizezi si il prepari acasa, nu ai motive de ingrijorare. Consuma 1-2 linguri de unt de arahide daca iti este pofta, in locul altor preparate dulci din comert.

3. Nu uita de fibrele alimentare
Consuma in fiecare zi fructe, legume, cereale integrale, seminte de in ca sa asiguri organismului fibrele alimentare de care are nevoie pentru o digestie usoara. Astfel, vei evita si senzatia de balonare care te supara adesea dupa pranz. Un studiu recent a demonstrat faptul ca organismul persoanelor care si-au marit aportul zilnic de fibre (de la 12 la 24 de grame/zi) depoziteaza cu 90 de calorii mai putin.

4. Alege gustari sanatoase
Gustarile dintre mese trebuie sa contina fructe, legume, nuci/seminte in stare cruda. Pune-ti pe o farfurie bucati de morcov, mere, gulie, migdale, seminte de floarea soarelui sau alte gustari de acest gen care ajuta in procesul de digestie si ofera energie organismului.

5. Nu mai manca nimic dupa cina
Daca renunti la gustarile de dupa masa de seara scapi de mai mult de 2 kilograme saptamanal. Evita cu orice pret gustarile pe care le iei in fata calculatorului sau a televizorului care sunt cele mai periculoase pentru silueta ta. In cazul in care ai constatat ca ti se face foame pana la culcare, inseamna ca iei cina mult prea devreme. Un truc este sa consumi doua gustari dupa masa de pranz, cum ar fi un fruct sau un baton din cereale integrale dupa-amiaza, iar cina sa o iei in jur de 19:30.

6. Nu manca repede la masa de seara
Ca sa nu-ti fie foarte foame seara trebuie sa ai un program bine stabilit de mese in timpul zilei: micul dejun, gustarea de dimineata, pranzul, gustarea de dupa-amiaza, cina. Acorda-ti timp pentru masa de seara, mananca intr-o atmosfera relaxanta si alege portiile mici.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1638 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022249 (s)