News Flash:

6 sfaturi pentru a manca sanatos la birou

22 Martie 2011
2976 Vizualizari | 0 Comentarii

Obiceiul de a rontai in timp ce lucrezi este greu de stapanit, dar cu mici eforturi vei reusi sa scapi de el. Iata cateva sfaturi pentru a manca sanatos la birou, potrivit femeia.ro:

1. Cumpara 5 fructe la inceputul saptamanii.
Banane, mere, kiwi, portocale sau orice alt fruct iti place. Mananca in fiecare zi cate un fruct la birou.

2. Seteaza alarma cu zece minute mai devreme dimineata.
Foloseste cele zece minute pentru a pregati un pranz sanatos. Nu uita de: legume, proteine si fibre. Incearca putina sunca, salata verde si paine din faina integrala cu o rosie proaspata alaturi.

3. Tine pe birou o sticla de apa.
Incearca urmatorul exercitiu: cand simti nevoia de o mica gustare, ia cate o gura mica de apa. Repeta asta pana iti intra in reflex.

4. Ia-ti pauza de masa, iar dup ace mananci, plimba-te.
Mergi la o plimbare sau daca ai posibilitatea aboneaza-te la o sala de fitness din apropierea serviciului. Invita o colega pentru a nu face asta singura. Daca nu poti parasi biroul fa-ti putin timp inainte sau dupa serviciu pentru putina miscare.

5. Renunta la cafea.
Schimba cafeaua zilnica cu o cana mare de ceai verde. O alta alternativa buna ar putea fi cafeaua decofeinizata.

6. Arunca toti biscutii din dulap
Daca lucrezi intr-un birou unde colegii isi impart gustarile cum ar fi: biscuti, prajituri si chipsuri incearca sa refuzi politicos orice oferta. Daca iti place foarte mult sa rontai ceva poti inlocui biscuitii cu batoanele de cereale.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1622 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021164 (s)