News Flash:

6 reguli esentiale ale unei diete de slabire sanatoasa

19 Februarie 2016
839 Vizualizari | 0 Comentarii
Dupa saptamani de dieta si restrictii alimentare, iti faci curajul si te urci pe cantar doar pentru a observa ca nimic nu s-a intamplat sau, mai trist, ai mai pus cateva kilograme. Ti se pare cunoscut scenariul? Capcana oricarui regim de slabit o reprezinta bine-cunoscutul "efect yo-yo" care se produce atunci cand kilogramele pierdute cu rapiditate se depun la loc imediat dupa ce dieta a incetat.

Acest lucru este provocat in primul rand de carentele nutritionale pe care organismul incearca sa le compenseze in urma curei de slabire, dar si de faptul ca nu toate dietele se potrivesc cu modurile diferite in care fiecare metabolism functioneaza.
Vestea buna esta ca exista cateva reguli care te ajuta sa slabesti sanatos, prin care eviti infometarea si efectul yo-yo.

1. Nu sari peste micul dejun!
Este prima regula pe care nutritionistii o impun atunci cand vorbim de diete. Din dorinta de a pierde cat mai mult in greutate, multe persoane sunt tentate sa renunte la mesele importante, insa aceasta este o mare greseala. Desi mananca mai putin, pofta de mancare va creste, astfel ca sunt mai predispusi sa faca alegeri alimentare mai nesanatoase si mai bogate in calorii.
Este bine stiut si ca senzatia de foame poate fi un semnal ca organismului ii lipsesc anumiti nutrienti, iar privarea poate produce dereglari metabolice. Mai mult decat atat, mesele neregulate pot determina si ele perturbari ale metabolismului.

5 sfaturi de la doctor Oz pentru o slabire sanatoasa

2. Sport, sport, sport!
Activitatile fizice sunt un adevarat aliat al regimurilor de slabit. Indiferent ca este vorba de jogging, fitness, plimbari cu bicicleta sau in parc, acestea aduc beneficii multiple corpului: stimuleaza transformarea grasimilor in energie, grabesc arderile calorice, ajuta la eliminarea toxinelor si tonifiaza musculatura.

3. Planfica-ti mesele!
Scrie o lista cu mesele pentru urmatoarea saptamana, astfel iti va fi mai usor sa eviti excesele sau abaterile de la dieta zilnica si vei cumpara doar strictul necesar, fara sa cazi in capcana poftelor de moment.

Slabeste sanatos si eficient in doar 14 zile cu aceasta bautura uimitoare

4. Transforma orice masa intr-un mic ritual!
Chiar daca ritmul agitat de zi cu zi iti impune sa mananci uneori in graba, incearca cel putin o data pe zi sa iei masa in liniste si fara repezeala. Senzatia de satietate apare de obicei la aproape 20 de minute dupa ce incepi sa mananci, astfel ca daca vei manca incet si in liniste, vei consuma o cantitate mai mica de mancare.

5. Asigura-ti necesarul zilnic de proteine si glucide complexe
Alimentele bogate in aceste substante nutritive constituie cea mai buna sursa de energie naturala pentru organism. Asigurand in mod constant o concentratie optima de glucoza si proteine, vei mentine sub control secretia de insulina, ceea ce impiedica formarea depozitelor de grasime.

Cele mai sanatoase surse de proteine sunt: somonul, iaurtul, migdalele, nucile si branza de vaci, iar glucidele complexe pot fi consumate din: cerealele integrale, cartofii, orezul, pastele fainoase, lactatele.

Slabire rapida si efecte de durata: cum trebuie sa arate o salata pentru slabit sanatoasa

6. Ia mesele la ore regulate in fiecare zi!
Nutritionistii recomanda respectarea orelor fixe de masa, intrucat acestea ajuta la crearea si functionarea corecta a reflexelor stimulatoare ale secretiilor gastrice. Astfel, respectand un orar al meselor, atat digestia cat si metabolismul vor functiona la parametri optimi asigurand asimilarea corecta a nutrientilor si stimularea arderilor calorice.

dieta efect yo-yo planfica-ti mesele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1718 (s) | 23 queries | Mysql time :0.032293 (s)