News Flash:

6 meniuri de mic dejun care te ajuta sa te mentii concentrat toata ziua

12 Mai 2011
4026 Vizualizari | 0 Comentarii
Painea prajita unsa cu unt de arahide este perfecta pentru un mic dejun sanatos

Ai tot auzit pana acum cat de important este micul dejun si probabil ca ai observat si tu ca o ceasca de cafea tare sau de ceai te ajuta sa te trezesti, dar in niciun caz nu-ti da energia necesara pentru a face fata provocarilor de zi cu zi. Pentru aceasta ai nevoie de un mic dejun consistent. Iata cateva alimente pe care le poti consuma la micul dejun si care te ajuta sa te mentii concentrat toata ziua:

1. Iaurt semi-degresat cu seminte de in.
Semintele de in pot fi gasite in magazinele cu produse naturiste. Contin  acizi grasi esentiali omega-3, care stimuleaza activitatea creierului si ajuta memoria. Si iaurtul poate contine "grasimi bune" de tip omega-3 si, in plus, este o sursa excelenta de proteine,ca prelungind senzatia de foame.

2. Lapte cu cereale si fructe uscate
Cerealele integrale imbogatite cu fructe uscate tin glicemia in frau, eliberand energie treptat de-a lungul zilei. Contin glucoza, principala "hrana" a creierului.

Micul dejun care arde calorii 

3. Omleta cu piept de pui.
Puteti face o omleta sanatoasa amestecand doua oua cu bucati de piept de pui sau de curcan, spanac, rosii, ardei si condimente din belsug. "Mixul" de proteine controleza apetitul si previne senzatia intensa de foame.

4. Paine prajita cu unt de arahide
Doua tartine cu unt de arahide sunt o alternativa mai putin calorica la clatite, produse de pastiserie sau covrigi. Untul de arahide consumat cu moderatie contine grasimi "bune" pentru organism, iar fibrele din painea integrala incetinesc digestia si echilibreaza nivelul glicemiei pe parcursul zilei.

Proteinele bune pentru micul dejun 

5. Sucuri de fructe si "smoothie" cu iaurt si banane.
Inlocuiti sucurile ultrarafinate din comert cu sucuri de fructe cu indice glicemic mic (grepfrut, portocale, mere si cirese) si amestecati un iaurt de vanilie cu o banana pentru a obtine un mic-dejun energizant.

6. Musli preparat in casa
Daca nu va plac "cerealele la cutie", iata cum va puteti prepara un musli sanatos: amestecati fructe uscate (caise, somchine, ananas, curmale, stafide etc) cu alune crude, migdale, arahide, fulgi de grau si ovaz, felii de mar si bucati de capsuni, dupa care indulciti amestecul cu  doua lingurite de miere.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

micul dejun
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1649 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013983 (s)