News Flash:

6 gustari de birou sanatoase

27 Februarie 2012
2446 Vizualizari | 0 Comentarii

Sa mananci sanatos este dificil cand lucrezi zilnic opt sau mai multe ore, cu exceptia cazului in care iti programezi de dinainte mesele si gustarile. Cercetarile arata ca persoanele care mananca la fiecare patru ore au un metabolism mai bun si se bucura de un plus de energie. Iata cateva gustari de birou sanatoase, fiecare avand sub 200 de calorii, potrivit Huffington Post:

1. Biscuiti din grau integral cu unt de arahide
Pentru a reduce foamea incercati sa combinati cativa biscuit integrali cu o lingura de unt de arahide. O astfel de gustare este bogata in nutrieni, nu depaseste 193 de calorii si ofera 2 grame de fibre. Combinatia de carbohidrati complexi si proteine ​te ajuta sa mentii stabil nivelul de zahar din sange pentru mult timp.

2. Fructe in coaja lemnoasa
Sunt niste gustari crocante ideale. Nucile, migdalele, fisticul sunt bogate in grasimi sanatoase, benefice inimii, chiar daca sunt calorice (aproximativ 600 de calorii la 100 de grame). Important este sa nu consumati mai mult de 25-30 de grame din astfel de fructe (aproximativ 24 de migdale). Migdalele si nucile sunt o sursa de vitamina E, calciu, magneziu, potasiu si sunt bogate in proteine ​​si fibre.

3. Fructe
Poti consuma un mar, o banana, para, un ciorchine de struguri. Alterneaza-le pentru a beneficia de o varietate de substante nutritive, plus fibre. O portie medie de fructe are aproximativ 70 de calorii. Daca veti combina fructele cu iaurt veti beneficia si de proteine si calciu. In plus, combinatia de proteine ​​si fibre va mentine satietatea o perioada mai mare.

4. Mini lipii cu humus
Fie ca iti prepari singura humusul sau alegi o marca preferata din comert, trebuie sa stii ca acest preparat este o buna sursa de fibre solubile. Acestea ajuta la scaderea colesterolului si la prevenirea bolilor de inima. O portie de humus (2 linguri) cu mini lipii constituie o gustare sanatoasa de 150 de calorii. Daca doriti un un plus de protein, umple lipia cu 30 de grame de carne de pasare.

5. Batoanele cu cereale si fructe
Alegeti produse care nu contin zahar adaugat si care sunt realizate din ingrediente naturale, intregi, cum ar fi migdale, caju, si afine. Aceste batoane sunt bogate in fibre, sarace in sodiu, incarcate cu vitamine si minerale, si au in jur de 200 de calorii per portie.

6. Legume crude
Alegeti legumele crocante, cum ar fi morcovii, ridichile sau castravetii, asezonate cu un sos de branza alba cu continut redus de grasime, in care adaugati arpa­gic sau tarhon si putina zeama de lamaie.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fructe legume crude
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1471 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013866 (s)