News Flash:

6 greseli pe care le faci la sala de sport si care te impiedica sa slabesti

24 Martie 2011
3641 Vizualizari | 0 Comentarii

Mergi in mod regulat la sala de sport si faci eforturi sa slabesti, dar kilogramele se incapataneaza sa ramana si tu nu intelegi de ce. Inseamna ca faci niste greseli de care nici nu ai idee, acestea fiind dusmanii tai in lupta cu kilogramele.

Louis Corragio, expert in fitness, te ajuta sa-ti dai seama unde gresesti, caci, dupa cum afirma el pentru Cosmopolitan, majoritatea femeilor fac macar una sau doua lucruri ce le ingreuneaza scaderea in greutate. Iata cateva greseli pe care le faci la sala de sport si care te impiedica sa slabesti:

1. Nu te gandesti la pozitia limbii in timp ce faci abdomene
Suna foarte bizar, dar este cat se poate de adevarat. Femeile tind sa isi foloseasca muschii gatului cand fac abdomene, ceea ce este atat inconfortabil, cat si o mare pierdere de timp, caci muschii vizati nu mai depun aceeasi cantitate de efort si rezultalele lasa de dorit. 

Pentru a lasa greutatea in intregime pe abdomen, pozitioneaza-ti limba pe cerul gurii. Astfel gatul se va relaxa si muschii abdominali vor fi nevoiti sa lucreze la intensitate maxima.

2. Faci incalzirea nepotrivita inainte de exercitiile cardio
Nu este un lucru neaparat rau sa te asezi pe o saltea si sa faci o incalzire ce consta in intinderea corpului (stretching), dar in cazul exercittilor cardio este piedere de timp. Cea mai buna metoda de incalzire este sa incepi cu exercitiul dorit in sine, dar la o intensitate foarte mica. 

Fa sport dimineata, daca vrei sa slabesti 

De exemplu, daca urmeaza sa faci alergare pe banda sau bicicleta, aseaza-te pe aparat si foloseste cel mai usor nivel pentru 5-10 minute, pana corpul tau se obisnuieste cu miscarea. Astfel te si incalzesti si incepi sa ridici si pulsul.

3. Ridici aceleasi greutati mereu
Multe femei au impresia ca ridicand greutati, bratele lor vor arata ca sculptate, asa ca se limiteaza la 1-2 kilograme. Dar daca ridici greutati cu regularitate, trebuie neaparat sa cresti treptat dificultatea, caci altfel corpul tau se va obisnui si nu va mai avea nicio reactie. 

Atat timp cat poti mentine ganterele ridicate fara ca mana sa iti tremure sau sa simti la sfarsitul antrenamentului o senzatie de lesin, nu ai de ce sa-ti faci griji ca masa ta musculara va creste peste masura.

3 ponturi pentru a combina eficient dieta cu sportul. Vezi cum trebuie sa te alimentezi si sa te hidratezi in timpul antrenamentului 

4. Faci flotarile traditionale
Flotarile modificate, la care poti tine genunchii pe sol, sunt luate in ras, fiind considerate tipic feminine si pentru persoane fara forta. Adevarul este insa ca foarte multe femei nu le pot executa corect pe cele traditionale. Asa ca adopta o pozitie cat se poate de corecta, chiar daca stai cu genunchii pe podea, pozitioneaza-ti bratele sub umeri si mentine o linie dreapta a corpului. 

Cu siguranta exercitiul tau va fi mai eficient decat al celei care se lauda ca face flotari normale, dar care isi stramba corpul astfel incat nu va mai obtine niciun rezultat in afara durerilor musculare.

5. Consumi batoane cu fibre inainte de antrenament
Desi intentia ta este sa capeti un plus de energie, aceste batoane iti vor rapi din avant. Tocmai pentru ca au fibre multe, va dura ceva timp pana se digera, asa ca va trebui sa imparti energia cu stomacul tau. Astfel, te vei simti obosita si greoaie. 

Daca iti este foarte foame si vrei neaparat sa consumi ceva inainte de sala, opteaza pentru o banana, care se digera foarte repede. Atentie, insa, nu toate fructele sunt bune in aceste imprejurari. Merele, spre exemplu, contin foarte multe fribre si nu sunt indicate.

6. Mananci prea mult dupa antrenament
Este chiar indicat sa mananci in prima ora dupa un atrenament fizic, dar ai grija sa nu exagerezi. Un studiu arata ca de multe ori lumea subapreciaza caloriile consumate si le supraapreciaza pe cele arse in urma exercitiilor fizice. 

Pentru a fi sigura ca nu intreci masura, calculeaza in asa fel ca gustarea de dupa sala sa nu contina mai mult de 150 calorii.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

greutate greseli
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1730 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021879 (s)