News Flash:

6 factori care favorizeaza depunerea grasimilor

21 Noiembrie 2011
2131 Vizualizari | 0 Comentarii

Daca pana acum credeai ca berea consumata moderat face burta, afla ca nu este deloc adevarat si ca fumatul te ingrasa mai rau, dupa cum au sustinut specialistii din intreaga lume in cadrul unui simpozion. Iata cativa factori care favorizeaza depunerea grasimilor, potrivit eva.ro.

1. Fumatul.
S-a descoperit ca fumatul schimba "repartitia" grasimilor, fiind adesea asociat cu grasimea pe burta, dupa cum a precizat in cadrul simpozionului prof. dr. Arne Astrup, directorul departamentului de Nutritie Umana de la Universitatea din Copenhaga, Danemarca. "Alcoolul asociat cu fumatul creste riscul de a face burta, insa foarte multe studii arata ca riscul semnificativ ar fi din cauza fumatului", a declarat specialistul.

2. Alcoolul.
Daca pana acum credeai ca berea face burta si te ingrasa, afla ca ultimele cercetari arata ca in urma unui consum de peste 16 pahare de bere pe saptamana asociate cu fumatul si alti factori de dieta se poate constata o modificare in circumferinta. Asadar, nu berea singura este responsabila de depozitarea grasimii in acea zona. Specialistii au constatat ca exista o conexiune intre consumatorii de bere si alegerea defectuoasa a dietei, acestia optand adesea pentru alimentatele bogate in calorii si grasimi. 

3. Stresul mental.
Situatiile stresante de zi cu zi pot sa declanseze adevarate tulburari fizice si nervoase, printre care se numara si cresterea in greutate.

4. Lipsa unui program ordonat de somn.
Persoanele care dorm mai putin au obiceiul sa manance cantitativ mai mult, insa nu ard caloriile obtinute din diverse alimente, dupa cum arata un studiu publicat in American Journal of Clinical Nutrition.

5. Lipsa exercitiului fizic.
Nu evita sportul, este esential ca organismul tau sa beneficieze de efectele benefice pe care le aduce miscarea fizica.

6. Dieta dezechilibrata.
O combinatie intre obiceiuri sanatoase (lipsa fumatului, activitatea fizica, consumul moderat de alcool, precum si un aport de cel putin 5 portii de legume si fructe pe zi, consumul ridicat de peste si un consum redus de grasimi saturate si carne) s-a dovedit recent ca ar putea sa previna 3 din 4 atacuri de cord.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fumatul alcoolul stresul mental dieta dezechilibrata
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1452 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013942 (s)